اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد استراتژیک:

معیار در جامعه اسلامی خط ولایت است

خبرگزاری فارس: یک کارشناس ارشد استراتژیک گفت: معیار در جامعه اسلامی خط ولایت است.

معیار در جامعه اسلامی خط ولایت است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، جمال شاکرمی ظهر امروز در همایش تبیین اهداف و نحوه شکل‌گیری جریان انحرافی اظهار داشت: ارائه طرح نهایی برای سعادت بشر و عدالت جهانی از هدف بزرگ امام راحل و رهبری معظم انقلاب است.
وی ادامه داد: شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران در راستای مبانی فکری اسلام ناب محمدی و تشیع علوی بوده است، اما کسانی در داخل کشور وجود دارند که بیشتر از برخی دشمنان خارجی با نظام اسلامی و مردم عناد دارند و فرصت‌های افزونتری برای دشمنی با انقلاب برای خود و دیگران مهیا می‌کنند.
شاکرمی تصریح کرد: اما هنوز در سایه سعه صدر انقلاب، مردم و رهبری معظم نظام اسلامی با ضیق و تنگی مواجه نیستند، ولی اینان باید بدانند که از سوی مردم به خوبی رصد می‌شوند و راه نجات در راه مردم،امام راحل و سیر در خط ولایت و رهبری است.
این کارشناس استراتژیک گفت: تاکنون مردم و نظام با مشکلات متعددی مواجه شده‌اند، اما با عنایات الهی به علت استواری مبانی فکری نظام، حضور مردم در صحنه و درایت رهبری این مشکلات پشت سر نهاده شده است.
وی ادامه داد: معیار در جامعه اسلامی خط ولایت است و باید تنها در این مسیر گام نهاد تا دچار گمراهی نشد.
این مسئول اضافه کرد: اگر به تاریخ انقلاب به خوبی توجه کنیم برخی مشکلات ناشی از عدم درک صحیح و باورقوی مبانی فکر نظام است که منجر به ایجاد گروه‌های فکری و عملیاتی مانند تکنوکرات‌ها و یا افرادی می‌شود که در عمق اندیشه خود ایده اومانیست غیرالهی دارند که بعدها سر از سفره دشمنانی درآوردند که در طول تاریخ برای ملت ایران خاطره‌ای جز غارت و دشمنی نگذاشته‌اند و عامل بسیاری از تظلم‌ها به ملت ایران هستند.
شاکرمی مسائلی مانند تبیین‌های مجعول آخر زمانی، برداشت‌های ناصواب از نحوه ارتباط با حضرت ولی عصر (عج)، جایگاه ولایت در جامعه و روحانیت در میان مردم و باورهای غلط فرهنگی را برخی از زمینه‌های انحراف گروه خاص در جامعه دانست و اذعان داشت: انحراف یک جریان پیچیده است که لازم است به خوبی از سوی نخبگان برای مردم توضیح داده شود.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول