اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام شرکت گاز همدان خبر داد:

طلب 69 میلیارد ریالی شرکت گاز همدان از جایگاه‌های CNG

خبرگزاری فارس: قائم مقام شرکت گاز استان همدان گفت: جایگاه‌های CNG استان همدان 69 میلیارد ریال به شرکت گاز بدهکار هستند.

طلب 69 میلیارد ریالی شرکت گاز همدان از جایگاه‌های CNG
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سیدسعید عسگریان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته دولت از افتتاح و کلنگ‌زنی 75 پروژه گازرسانی در سطح استان خبر داد و افزود: در این میان تعداد 47 پروژه با اختصاص 101 میلیارد و 620 میلیون ریال کلنگ‌زنی و 28پروژه با اختصاص 57 میلیارد و 706 میلیون ریال نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

*99.5 درصد جمعیت شهری همدان برخوردار از گاز هستند
وی با بیان اینکه در حال حاضر 27 شهر استان از نعمت گاز برخوردار هستند، ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات صورت گرفته 99.5 درصد از جمعیت شهری استان دارای نعمت گاز هستند.
قائم مقام شرکت گاز استان همدان با اشاره به وجود یک هزار و 48 روستا در سطح استان ابراز داشت: با 24 پروژه روستایی که در هفته دولت در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد، تعداد روستاهای بهره‌مند از نعمت گاز به 553 روستا افزایش می‌یابد.

*77.9 درصد جمعیت روستایی همدان برخوردار از گاز
وی در ادامه سخنانش تأکید کرد: در حال حاضر 77.9 درصد از جمعیت روستایی استان همدان از نعمت گاز بهره‌مند هستند که این مهم قابل توجه است.
عسگریان در بخش دیگری از سخنان خود خطوط انتقال گاز در استان را 970 کیلومتر دانست و ادامه داد: میزان شبکه توزیع و تغذیه موجود در سطح استان نیز به میزان 6 هزار و 757 کیلومتر است.
وی تعداد علمک‌های گاز را 256 هزار و 816 مورد قلمداد کرد و گفت: تعداد مصرف‌کنندگان خانگی موجود در استان 369 هزار و 448 مشترک، مصرف‌کنندگان تجاری 21 هزار و 504 مورد، 389 مورد مشترکان عمده و صنعتی و یک مورد نیز مربوط به نیروگاه است.
قائم مقام شرکت گاز استان همدان ابراز داشت: همچنین10 شهرک صنعتی و شش ناحیه صنعتی در سطح استان از نعمت گاز برخوردار هستند.

*وجود 42 جایگاه CNG در استان همدان
به گفته وی در حال حاضر تعداد 42 جایگاه CNG در سطح استان همدان فعالیت می‌کنند و کار خدمات‌رسانی به مردم را بر عهده دارند.

*کار گازرسانی به جایگاه‌ها به دلیل بدهی متوقف نشده است
 عسگریان در پاسخی به سئوالی در ارتباط با تعطیلی برخی از CNGهای موجود در استان و یا عدم ارائه خدمات از سوی آنها، ضمن اینکه مسئولیت CNGها را مربوط به شرکت پخش فراوردهای نفتی دانست، گفت: با وجود اینکه این جایگاه‌ها در سطح استان 69 میلیارد ریال به شرکت گاز بدهکار هستند اما به دلیل رفاه حال شهروندان و تداوم ارائه خدمات به آنها، هیچگونه اقدامی در قطع انتقال گاز به این جایگاه‌ها انجام نشده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول