اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر ورزش و جوانان:

فضاهای ورزشی به فرهنگ معنوی آراسته می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر ورزش و جوانان گفت:‌ فضاهای ورزشی در کشورمان به اصول و ارزش‌های انسانی و فرهنگ متعالی و معنوی آراسته می‌شوند.

فضاهای ورزشی به فرهنگ معنوی آراسته می‌شود
محمد عباسی در جریان بازدید از طرح‌های ورزشی در گرمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: جهش‌ استان‌ها در توسعه زیرساخت‌های ورزشی توجه به تمام استعداد‌های جوانان تعمیق و گسترش ورزش همگانی و مسائل فرهنگی و معنوی در میادین و ورزشگاه‌‌ها از اصول اصلی وزارت ورزش و جوانان است.
وی با یادآوری این که مجموعه دلباخته نظام در دولت نهم و دهم مهم‌ترین دغدغه‌های مردم را مورد توجه و رسیدگی قرار داده‌اند بیان داشت: ذائقه ملت ما متفاوت‌تر از گذشته شده به طوری که امروز در روستاها شاهد ارائه درخواست‌هایی برای احداث سالن‌های ورزشی و ورزشگاه‌ها هستیم تا ورزش قهرمانی در این سطح توسعه یافته و گسترش پیدا کند.
وزیر ورزش و جوانان یکی از نگرانی‌های جامعه را در گذشته اجرای عدالت به عنوان یک مطالبه عمومی اعلام کرد و افزود: هر چند در سال‌های پس از پیروزی انقلاب به این مقوله توجه شد اما به دلیل برخی توجهات اولویت‌دار دیگر این اصل مورد غفلت قرار گرفت که با روی کار آمدن دولت خدمتگزار نگاه عدالت‌محورانه و توجه به مناطق محروم جزو سیاست‌ها قرار گرفت.
عباسی اضافه کرد: رئیس جمهور با همین اصل و اساس در شهر‌هات و مناطق مختلف حضور یافته و با هدف کاهش فاصله‌ها سعی کرد سفر‌های استانی را انجام داده و از نزدیک با مشکلات و مسائل مردم آشنا شود.
وی با اشاره به مزیت دیدن از نزدیک و آشنا شدن با نحوه زندگی مردم در مناطق مختلف گفت: در این حضور علاوه بر رفع دغدغه عمومی نظیر اشتغال و مسکن بسیاری از مسائل دیگر مورد توجه قرار گرفت به طوری که با حضور وزرا در شهرستان‌ها مطالبات حقیقی مردم به صورت اساسی و واقعی مورد توجه و بازنگری قرار گرفت.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در جریان این حضور نه تنها بسیاری از موانع تاریخی در نظام اداری و بوروکراسی برطرف شد بلکه تلاش حقیقی انجام شده تا با یک جهش بالاتر و درخششی ارزنده‌تر بتوانیم در اولویت بخش ورزش و جوانان به اهدافمان دست یابیم.
عباسی بیان داشت: در مورد سرانه ورزشی در استان که قبل از دولت نهم به ویژه در روستاها مورد غفلت واقع شده بود اقدامات خوبی در استان اردبیل انجام شده به طوری که با 24 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری 92 پروژه ورزشی در مناطق روستایی در دولت نهم و دهم عملیاتی شده است.
وی اردبیل را مهد پهلوانان و قهرمانان نام‌آور ملی و جهانی توصیف کرد و افزود: ما از توسعه زیرساخت‌های ورزشی به ویژه در شهر‌های واجد شرایط حمایت می‌کنیم به طوری که در شهر سرعین قرار است کمپ تیم‌های ملی در بیش از 100 هکتار زمین احداث و راه‌اندازی شود.
وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت: این اقدام سبب می‌شود تا تیم‌های ملی ما  به جای حضور در کمپ‌های خارجی در کمپ سرعین حاضر شده و خود را برای رقابت‌های مختلف آماده کنند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول