اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

ورزشکاران اطاعت از ولایت را سرلوحه کار دارند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: کشتی‌گیران ایرانی با حاضر نشدن مقابل رژیم غاصب صهیونیست نشان دادند که ورزشکاران ما اطاعت از ولایت را سرلوحه کار دارند.

ورزشکاران اطاعت از ولایت را سرلوحه کار دارند
یدالله اکبرزاده ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اظهار داشت: قاسم رضایی و محسن حاجی‌پور از دلاور مردان کشتی‌ مازندران و شهرستان آمل هستند که با حاضر نشدن مقابل رژیم غاصب صهیونیست نشان دادند که ورزشکاران ما اطاعت از ولایت را سرلوحه کار دارند.
وی با اشاره به اینکه این دو کشتی‌گیر مازندرانی از ورزشکاران بسیجی شهرستان آمل هستند، گفت: تحولات ساختاری زیادی در کشور صورت گرفته که این تنها یک نمونه بارز آن است.
فرماندار آمل با اعلام اینکه کشتی‌گیران مازندرانی کشورمان از شانس‌های بزرگ قهرمانی و کسب مدال طلای جهان در ترکیه بودند، ابراز داشت: این ورزشکاران بیش از یک سال از خانواده و وقت خود را صرف تمرینات منسجم و فشرده برای مسابقات جهانی کردند که با قرعه اسرائیل روبرو شده و از دور مسابقات کنار رفتند.
وی این حرکت باعث خوشنودی قلب همه مردم ایران و جهان شده، تصریح کرد: باید همه در حمایت از ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین گام موثر و مفیدی برداریم.
اکبرزاده خاطرنشان کرد: این دو جوان مازندرانی با حرکت شایسته خود در آستانه هفته دفاع مقدس موجی از شور و شعف را به مردم ولایت‌مدار کشور و مردم آزادی‌خواه دنیا را به آنها هدیه دادند.
نماینده عالی دولت در آمل با تاکید اینکه باید تفکر دشمن‌ستیز و استکبار ستیز در بین نسل جوان حفظ شده و گسترش یابد، اذعان داشت: باید برای ماندگاری حرکت کشتی‌گیران دلیرمان تلاش کنیم و این حرکات ماندگار ارزشمند دینی، ملی و مذهبی قدردانی شود.
انتهای پیام/ن30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول