اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کردستان صورت می‌گیرد؛

راه‌اندازی دبیرخانه همایش سراسری هنرمندان ادبیات پایداری

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از راه‌اندازی دبیرخانه همایش سراسری هنرمندان و نویسندگان ادبیات پایداری در استان خبر داد.

راه‌اندازی دبیرخانه همایش سراسری هنرمندان ادبیات پایداری
قباد میمنت‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در کردستان، هدف از برگزاری آنها را بزرگداشت و توجه دادن افکار عمومی به حماسه و ارزش‌های دفاع مقدس، نمایش اقتدار، وحدت و یکپارچگی ملت، دولت و نیروهای مسلح در دفاع مقدس، تبیین و تبلیغ مقاومت و پایداری ملت بزرگ ایران در سال‌های دفاع مقدس، تبیین نقش رهبری دینی در پیروزی‌های جنگ، توجه دادن ملت مسلمان به اهمیت و ضرورت دشمن‌شناسی و ایجاد هوشیاری ملی عنوان کرد.
دبیر شورای فرهنگ عمومی کردستان تجلیل از ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس و ایجاد روحیه سپاس از آنها در کشور، تبیین نقش شجاعت و پایمردی جوانان میهن اسلامی در سال‌های دفاع مقدس، تبیین نقش زنان در جنگ تحمیلی و حضور موثر آنها در عرصه‌های نشر ارزش‌ها و حماسه‌های دفاع مقدس را از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
میمنت‌آبادی با اشاره به برنامه‌های دفاع مقدس، افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در هشت قسمت برنامه‌های رسانه‌ای، تولیدات و تبلیغات، برنامه‌های نمادین عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدا در سراسر استان، برنامه‌های ادبی و انتشاراتی برنامه‌های هنری، ایجاد نمایشگاه‌ها و مسابقات فرهنگی و ورزشی که در حاشیه مراسم هفته دفاع مقدس همایش‌هایی نیز برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ادامه گفت: اکران فیلم‌های سینمایی با مضمون دفاع مقدس در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج، برگزاری شب شعر و خاطره عاشقان بی‌سنگر و راه‌اندازی دبیرخانه همایش سراسری هنرمندان و نویسندگان ادبیات پایداری از دیگر برنامه‌های گرامیداشت این هفته در کردستان است.
میمنت‌آبادی تصریح کرد: نوآوری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس به منظور جلب نظر و مشارکت جوانان برای شرکت در این برنامه‌ها در استان فرهنگی کردستان امری لازم و ضروری است.
وی در پایان بیان داشت: ایثارگران سرمایه‌های گرانقدر انقلاب اسلامی هستند که استقلال، امنیت، آرامش و غرور را به میهن و مردم این مرز و بوم هدیه کردند و ما باید در مناسبت‌های مختلف از رشادت‌های این عزیزان به شیوه‌های گوناگون تجلیل و تقدیر کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول