اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل:

نماز جمعه کانون یکتایی امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل گفت: نماز جمعه کانون یکتایی و به هم پیوستن امت اسلامی در برابر تمام توطئه‌های دشمنان است.

نماز جمعه کانون یکتایی امت اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام عبدالمنان کریمی پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه امام جمعه جدید شهرستان خلخال که در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: یکی از سنگرهای مقابله با استکبار جهانی سنگر نماز جمعه است که همیشه به نقطه اتکا امت‌های اسلامی و مسلمانان تبدیل شده است.
وی برگزاری باشکوه این آئین را نشانی از غرور و عظمت امت اسلامی برشمرد و بیان داشت: دشمنان ما به واقع این آئین سترگ را هر هفته مورد ارزیابی قرار داده و تلاش می‌کند بیشترین ضربه را با استفاده از اندیشه‌های غلط خود به این پایگاه عظیم و دژ مستحکم وارد کند.
مسئول دفتر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان اردبیل با پرداختن به شرایط احراز پست امامت جمعه گفت: امامان جمعه علاوه بر داشتن شرایط عدالت محرز و سایر شرایط که برای امامان جماعت واجب و ضروری است باید دارای حکم انتصاب از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و تایید آن از سوی رهبر معظم انقلاب باشند.
کریمی تلاش برای تکمیل پروژه مصلای خلخال را با همراهی مسئولان ضروری توصیف کرد و ادامه داد: انتظار داریم به زودی مردم خلخال از نعمت برپایی نماز در مصلی بزرگ این شهر بهره‌مند شوند.
وی با اعلام اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز به محور بیداری امت‌های اسلامی تبدیل شده است خاطرنشان کرد: نماز جمعه یکی از نمودها و نشانه‌های حمایت مردم ایران از این امت‌هاست که نباید سنگر را خالی بگذاریم.
این مسئول به یکی از برکات انقلاب اسلامی در میدان دادن به مردم برای ایفای نقش اصلی در صحنه‌های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی اشاره کرد و افزود: حضور مردم ایران در صحنه‌های مختلف اجتماعی تمام خباثت و توطئه‌های دشمنان را خنثی و امت اسلامی را در برابر نظام سلطه بیمه می‌کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری امام جمعه جدید خلخال پیش از این امام جمعه ماه‌نشان خلخال و شهرستان سراب از توابع آذربایجان شرقی بوده و در هفتمین سال خدمت در سنگر معنوی امام جمعه در خلخال حضور یافته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول