اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشنویه خبر داد:

ایجاد 660 فرصت اشتغال در اشنویه

خبرگزاری فارس: فرماندار اشنویه گفت: 660 فرصت اشتغال از ابتدای امسال تاکنون توسط ادارات اشنویه در قالب طرح‌های مختلف ایجاد شده است.

ایجاد 660 فرصت اشتغال در اشنویه
به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه، محمدعلی حسین‌زاده ظهر امروز در جمع مدیران این شهرستان اظهار داشت: این میزان 35 درصد سهم تعیین ‌شده برای این شهرستان را شامل می‌شود.
وی افزود: ادارات باید آمار اشتغال ایجاد شده را به طور روزانه وارد سامانه کرده و تمام تعهد خود را در این زمینه محقق سازند.
حسین‌زاده گفت: ادارات تعهد داده‌اند که تا پایان سال جاری برای یک هزار و 950 نفر شغل ایجاد کنند و این تعهد باید عملی شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به استعدادهای این شهرستان در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی، بازرگانی و گردشگری، انتظار می‌رود که در سال‌های آینده نیز اشتغال بیشتری فراهم شود.
فرماندار اشنویه در ادامه تصریح کرد: با توجه به اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال جاری تمهیدات لازم در این شهرستان تاکنون فراهم شده است.
به گفته این مسئول ثبت‌نام 300 نفر داوطلبان همکاری، اطلاع‌رسانی گسترده در سطح شهر و روستاها و هماهنگی و پیش‌بینی امورات پشتیبانی و تدارکات لازم از اقدامات انجام شده برای هر چه باشکوه‌تر برگزاری این طرح مهم بوده است.
فرماندار اشنویه در ادامه متذکر شد: پنج طرح آبرسانی در حال حاضر در اشنویه اجرا می‌شود.
حسین‌زاده ابراز داشت: برای اینکه تعداد واحدهای مسکونی و مراکز صنعتی زیر پوشش انشعاب گاز افزایش پیدا کند در حال حاضر تعدادی طرح گازرسانی با پشتیبانی مسئولان مرکز استان در اشنویه اجرا می‌شود.
وی عنوان کرد: با توجه به اینکه مراحل اجرای طرح‌های مذکور از طریق تزریق اعتبار مورد نیاز با جدیت دنبال می‌شود حدود 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری برای تحویل دادن به مردم مورد بهره‌برداری قرار گیرند.
این مسئول اذعان داشت: برای اجرای طرح‌های گازرسانی در سه روستا، یک شهرک صنعتی و یکی از مناطق این شهرستان تاکنون اعتباری به میزان 24 میلیارد ریال اختصاص یافته، چنانچه اعتبار لازم در مراحل احداث به ‌تدریج تزریق شود به‌ نظر می‌رسد طرح‌های فوق در زمان تعهد شده برای افتتاح آماده باشند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول