اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور تولید شرکت نفت فلات قاره ایران خبر داد:

افزایش ظرفیت تولید نفت در میدان نفتی هنگام

خبرگزاری فارس: مدیر امور تولید شرکت نفت فلات قاره ایران با تاکید مجدد بر رشد حداقل 16 درصدى تولید از میادین مشترک این شرکت در سال‌جارى، از برنامه‌ریزى براى افزایش 30 هزار بشکه‌اى تولید نفت از این میادین تا پایان سال خبر داد.

افزایش ظرفیت تولید نفت در میدان نفتی هنگام
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، محمدباقر سلیمانى گفت: با افزایش تولید از میادین هنگام، سلمان و فروزان تا پایان امسال، افزایش 30 هزار بشکه‌اى تولید از میادین مشترک فلات قاره محقق مى‌شود.
وى در ادامه با بیان این مطلب که شرکت نفت فلات قاره با در اختیار داشتن شش منطقه عملیاتى خارک، سیرى، لاوان، بهرگان، کیش و قشم فعالیت مى‌کند، افزود: منطقه خارک با 27 سکوى دریایى و 247 حلقه چاه، بیشترین تولید شرکت نفت فلات قاره ایران را انجام مى‌دهد. 
مدیر امور تولید شرکت نفت فلات قاره ایران تصریح کرد: منطقه سیرى با 14 سکوى دریایى و 77 حلقه چاه، منطقه لاوان با 43 سکوى دریایى و 84 حلقه چاه، منطقه بهرگان با 14 سکوى دریایى و 66 حلقه چاه و منطقه قشم با یک سکوى دریایى و سه حلقه چاه مشغول فعالیت هستند.
به گفته وى، تاکنون در این شرکت کار نگهدارى، حفاظت و تعمیرات بیش از سه هزار و 800 کیلومتر خط لوله نفتى و سکوها به انجام رسیده که در نوع خود بى‌نظیر است.
مدیر امور تولید شرکت نفت فلات قاره در زمینه ناوگان دریایى این شرکت نیز گفت: نفت فلات قاره 70 فروند شناور و کشتى آتش خوار برای پشتیبانى سکوهاى نفتى و دکل‌هاى حفارى در اختیار دارد و از چهار دستگاه لوله مغزى سیار این شرکت، یک دستگاه اجاره‌اى و یک دستگاه آن ملکى است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول