اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت؛

فراخوان جشنواره شعر رضوی لرستان منتشر شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه کرامت فراخوان دومین جشنواره استانی شعر رضوی در شهرستان الیگودرز لرستان منتشر شد.

فراخوان جشنواره شعر رضوی لرستان منتشر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع)، مصطفی محمدی رئیس این اداره با اعلام این خبر اظهار داشت: این جشنواره به همت انجمن ادبی فردوسی الیگودرز با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز و حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره از سری برنامه‌های  جنبی سومین جشنواره نماهنگ رضوی و ششمین جشنواره سراسری (سراج خراسان) است که در شهرستان‌های استان لرستان برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان الیگودرز گفت: این جشنواره به مناسبت دهه کرامت هشتم مهر ماه 90 در سالن مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ الیگودرز برگزار می‌شود.
محمدی اظهار داشت: شرایط شرکت در این جشنواره عبارتند از: قالب اشعار آزاد است، محدویت سنی وجود ندارد و اشعار باید به زبان فارسی ارسال شود مهلت ارسال سه‌‌شنبه اول مهر ماه سال جاری است.
وی اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس: الیگودرز، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ، دبیرخانه جشنواره استانی شعر رضوی یا با ایمیل EYHAM62@YAHOO.COM  ارسال کنند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول