اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی هندیجان خبر داد:

پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی هندیجان

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی هندیجان از پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی هندیجان
بهنام خزائلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: به ‌منظور تکمیل پروژه‌های اجرایی و عمرانی بخش مرکزی این شهرستان، اعتبارات خوب و قابل ملاحظه‌ای به این بخش تخصیص یافته است.
وی افزود: بهسازی، جدول‌کاری و آسفالت روستاهای اطراف هندیجان با پیشرفت 67 درصدی کار را دنبال می‌کند و همچنان در حال اجراست.
بخشدار مرکزی هندیجان با اشاره به پروژه‌های مذکور خاطرنشان کرد: روستاهای سعید واثقی با اعتبار یک میلیارد ریالی، امامزاده عبدالله و مالک با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال، چم‌گراد با اعتبار یک میلیارد و 118 میلیون ریال در حال اجرای پروژه‌های عمرانی با اعتبارات تخصیص یافته هستند.
وی ادامه داد: همچنین روستاهای چم‌تنگ با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال، لبن‌آباد با اعتبار یک میلیارد ریال و جیرآباد با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون ریال در حال انجام پروژه‌هاست.
خزائلی یادآور شد: هندیجان از مناطق بسیار محروم خوزستان بوده که از نظر بسیاری از مسئولان استانی مغفول مانده است.
وی تصریح کرد: وضعیت روستاهای مجاور این شهرستان نیز مطلوب نبوده و تنها با اختصاص اعتبار و تزریق بودجه باید در این راستا حرکتی بنیادین انجام داد.
بخشدار مرکزی هندیجان با اشاره به اینکه خوشبختانه با اعتبارات در نظر گرفته شده می‌توان تا اندازه‌ای مشکل روستائیان این مناطق را برطرف کرد، افزود: با نگاه ویژه دولت به مناطق محروم امیدواریم مشکلات عدیده روستاییان هندیجانی برطرف شود.
وی با بیان اینکه از روستائیان می‌خواهیم در راستای زدودن چهره محرومیت از این مناطق، درخواست‌ها و مشکلات خود را به این اداره انعکاس دهند، گفت: با اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته و در حال انجام امیدواریم پروژه‌های مذکور تا دهه فجر به مرحله پایانی برسد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول