اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان بیستمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان پسر صورت گرفت؛

معرفی برترین‌های مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان پسر کشور

خبرگزاری فارس: بیستمین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان (پسران) طی دور روز با حضور 30 استان و 32 تیم به میزبانی یزد در ورزشگاه 6هزار نفری شاهدیه برگزار و برترین‌های این رقابت‌های معرفی شدند.

معرفی برترین‌های مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان پسر کشور
به گزارش خبرگزاری فارس، روز اول مسابقات تکواندوکاران اوزان فرد و در روز دوم اوزان زوج با یکدیگر رقابت کردند و 35 داور قضاوت مسابقات را برعهده داشتند.
در این دوره از مسابقات 280 تکواندوکار به همراه 135 نفر به عنوان کادر فنی حضور داشتند.
در پایان روز اول مسابقات قهرمانی نونهالان کشور(پسر) نفرات برتر در اوزان فرد شناخته شدند.
در وزن اول (30 کیلوگرم)؛ سینا رسته‌خاک از البرز، علی چهر‌قانی از قم، علیرضا محمدی از قزوین و علیرضا روشنی‌پور از اصفهان به ترتیب اول تا چهارم شدند.
در وزن (36 کیلوگرم)، سپهر ملکی از تهران- امیر محمد سلمان‌زاده از البرز، محمدمهدی محمد‌زاده از بوشهر و رضا عبادی از توابع تهران به ترتیب مقام‌های اول تا چهارم را از آن خود کردند.
در وزن پنجم (42 کیلوگرم، مسعود خوش‌نیت از خراسان رضوی، منان بابایی از مازندران، حسین بابا نژاد از گیلان و هادی تیران ولی‌پور از البرز مقام‌های برتر را کسب کردند.
در وزن هفتم (48 کیلوگرم)، سیروس اخوان از گیلان، علی بختیاری از قم، سید وهاب رفیعی از اصفهان، امیررضا ایلخانی از کرمانشاه به مقام‌های برتر دست یافتند.
در وزن نهم (56 کیلوگرم) احمد معظی گودرزی از البرز، محمد شیردل از مازندران، امین طاهری از آذربایجان شرقی و محمد هراتی از توابع تهران برترین‌های این وزن شدند.
در روز دوم مسابقات نیز نفرات برتر به شرح ذیل معرفی شدند:
در وزن دوم محمد نوذری از بوشهر،- محمد کشمیری از قزوین، سپهر شیخی از تهران و محمدمهدی صالح کوتاه از توابع تهران به رتبه‌های اول تا چهارم دست یافتند.
در وزن چهارم نیز محمدحسن پلنگ‌افکن از مازندران، نریمان مریدانی از تهران، سید هاشم حسینی از آذربایجان شرقی و احسان نجفی از اصفهان به مقام‌های اول تا سوم در این وزن رسیدند.
در وزن ششم نیز سید مهران قوام از البرز،- مبین امجدی از گیلان، علیرضا داوودی از مازندران و امیرحسین کولیوند از توابع تهران برتر شدند.
در وزن هشتم نیز محمدکیا چهارباغی از البرز، محمد رضایی از گیلان، مهدی مقدم از زنجان و مصطفی بیدانی از تهران به مقام‌های برتر دست یافتند.
در وزن دهم، علی فاضلی از اردبیل، رشید تنومند از آذربایجان غربی،امید خدمتگزار از تهران و فروزان طاهری از گیلان به مقام‌های برتر دست یافتند.
اما این مسابقات برترین‌هایی نیز داشت.
بهترین سرپرست: ابوالفضل محمد خانلو از قزوین، تیم منتخب اخلاق: هیئت تکواندو یزد، بهترین داوران: رحیم صفایی از تهران و فردین محمدعلی نژاد از مازندران، بهترین مربی: احسان افراسیابی از البرز معرفی شدند.
رقابت‌های نونهالان پسر کشور به مدت دو روز برگزار و تیم البرز در نهایت اول شد و رقابت‌های دختران نیز از فردا به مدت دو روز برگزار می‌شود. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول