اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان:

نقطه ثقل گروه‌های انحرافی مبارزه با ارزش‌های دین است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: نقطه ثقل تمام گروه‌های انحرافی و تروریستی که هر کدام با تابلوهایی وارد می‌شوند، مبارزه با ارزش‌ها و مبانی دین اسلام که در قالب حکومت اسلامی ایران تبلور یافته است.

نقطه ثقل گروه‌های انحرافی مبارزه با ارزش‌های دین است
حجت‌الاسلام محسن حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج واژه ترور را مخصوص افراد و یا دولت‌هایی خواند که به خاطر عدم توانایی و وجود ضعف در آنها از این اقدام غیرانسانی استفاده می‌کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: گاهی عاملان ترور یک جمعیت، اپوزسیون و یا یک گروه معاند و مخالف درونی هستند که از پشتیبانی عوامل بیرونی برخوردارند و در راستای تحقق اهداف پشتیبانان و هدایت کنندگان حرکت می‌کنند.
به گفته وی، ترورها با حمایت سرویس‌های امنیتی و جاسوسی کشورهای معاند صورت می‌گیرد که گاهی همانند اسرائیل خود مستقیما وارد شده و اقداماتی همچون ترور دانشمندان ایرانی را انجام می‌دهد و گاهی توسط دست پرورده‌های داخلی آنان به منظور ایجاد تنش و رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده صورت می‌گیرد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: بیشترین ترور در ایران در دهه 60 توسط گروهک‌های مخالف نظام و به ویژه گروهک منافقین به پشتیبانی آمریکا و برخی از کشورهای غربی انجام شد.
حجت‌الاسلام حیدریان عنوان کرد: اگر چه دولت‌های استکباری خود پرورش دهنده تروریست‌ها در جهان هستند برای زدودن و دور کردن افکار عمومی از خویش، در قالب برنامه‌های رسانه‌ای این امر را به دیگران نسبت می‌دهند و این ضعف آنان در برابر قدرت‌های اسلام است.
وی در ادامه به اوایل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: استکبار که منافع خویش را در خطر می‌دید به هر نحوی می‌خواست این انقلاب را حتی به قیمت جان انسان‌های بی‌گناه و یا موثر و اندیشه‌ساز در این نظام اسلامی از میان بردارد.
 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس مهم‌ترین اقدامات آنان را ترور شخصیت‌های برجسته کشور همچون شهیدان رجایی، باهنر و شهید مفتح و مطهری عنوان کرد و افزود: علاوه بر اینها، افرادی عادی را نیز به خاطر انشقاق در بین مردم و نظام مورد هدف قرار می‌دادند.
حجت‌الاسلام حیدریان بیان داشت: تروریست‌ها همواره دو گروه سیاسیون و اندیشه‌سازان را به خاطر تاثیرگذاری آنان ترور می‌کنند تا با این کار مانع از ترویج اندیشه‌های و ارزش‌های اسلامی انقلاب و همچنین اسلام ناب محمدی(ص) شوند.
به گفته وی، این کوردلان با اقدامت تروریستی شخصیت‌هایی همچون ماموستا محمد شیخ‌الاسلام را که اندیشه‌ساز، مروج دین اسلام و تربیت کننده مدیرانی اسلامی برای اداره کشور بود، مورد هدف قرار می‌دهند چون می‌دانند که افرادی همچون این شهید بزرگوار می‌توانند ده‌ها شخصیت برجسته را برای آینده کشور تربیت نماید.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس خاطرنشان کرد: ماموستا شیخ‌الاسلام و افرادی نظیر وی به عنوان اسلام‌شناس بسترساز شناسایی انحرافات و ممانعت از ترویج آن هستند که دشمنان این مهم را برنمی‌تابند و در قالب اقدامات کور تروریستی سعی در برداشتن آنان را دارند.
حجت‌الاسلام حیدریان اضافه کرد: این افراد به عنوان متخصصان فن در مبارزه با بدعت‌ها، فرقه‌های انحرافی و افکار التقاطی و برداشت‌های شخصی و گروهی پیشتاز هستند و مانع از به دام افتادن جوانان توسط این گروه‌های منحرف می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه ماموستا شیخ‌الاسلام توسط گروهی به نام سلفیت به شهادت رسید، تصریح کرد: حذف مرجعیت از دین یعنی حذف افراد اسلام‌شناس و مروج دین اسلام از شعارهای محوری این گروه انحرافی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس، تسلط ماموستا شیخ‌الاسلام به مبانی دین، آشنایی کامل به ارزش‌های اسلامی در جامعه و تاثیرگذاری وی مبنی بر ایجاد فضای الفت و صمیمیت در بین مردم و نظام اسلامی را از ویژگی‌های این شهید بزرگوار خواند و گفت: خدمات وی نیز در قالب آگاهی دادن به مردم و جلوگیری از ترویج نحله‌های انحرافی از دیگر ویژگی‌های ماموستا شیخ‌الاسلام بود.
حجت‌الاسلام حیدریان پیشرفت کردستان و خدمات نظام به مردم کرد را خاری در چشم دشمنان و گروه‌های معاند نظام اسلامی دانست و افزود: دشمنان با ترور افرادی مانند ماموستا شیخ‌الاسلام می‌خواهند زهر چشم از انقلاب بگیرند اما غافل از اینکه خدمتگزاری دولت با این اقدامات کور متوقف نمی‌شود.
وی بیان داشت: همگرایی در منطقه‌ای که دشمنان تلاش بر واگرایی مردم از نظام و مسئولان دارند، برای آنان سخت است و باید گفت که آنان توان هضم چنین موضوعی را ندارند و به هر نوحی به ویژه در قالب اقدامات تروریستی می‌خواهند مردم کردستان را از مسئولان و نظام دور کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس ادامه داد: نقطه ثقل تمامی گروه‌های انحرافی و تروریستی که هر کدام با تابلوهایی وارد می‌شوند، مبارزه با ارزش‌ها و مبانی دین اسلام است که در قالب حکومت اسلامی ایران تبلور یافته، است.
حجت‌الاسلام حیدریان گروهک پژاک نیز با اقدامت تروریستی در راستای ایجاد قوم‌گرایی و برانگیخته کردن احساسات ناسیونالیستی مردم وارد مقابله با حکومت اسلامی ایران شده و از سوی استکبار جهانی و برخی کشورهای غربی حمایت می‌شوند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس عنوان کرد: آنها در قالب حمایت از مردم کرد و لی برخلاف شعارشان مردم کرد را مورد هدف گلوله قرار می‌دهند و مرزداران و مدافعان کشور را ترور می‌کنند.
وی افزود: اما باید گفت که مردم کرد و ملت ایران همواره مخالف ترور و کشتن بوده‌اند و این اقدامات تروریستی را محکوم می‌کنند.
حجت‌الاسلام حیدریان در پایان گفت: کشورهای همدست استکبار جهانی که دم از حقوق بشر می‌زنند و مخالفت خود را با اقدامات تروریستی اعلام می‌دارند، باید حمایت خود را از این گروهک‌ها قطع کنند.
انتهای پیام/م10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول