اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های ووشو جوانان قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت ووشو استان قم از معرفی نفرات برتر پیکارهای ووشو قهرمانی رده سنی جوانان قم خبر داد.

برترین‌های ووشو جوانان قم معرفی شدند
مهدی ادیب‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: هیئت ووشو استان قم به منظور شناخت برترین ووشوکاران استان قم در رده سنی جوانان از ورزشکاران فعال این رده سنی برای شرکت در رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان قم دعوت به عمل آورد که برترین‌ها جمعه شب معرفی شدند.
وی افزود: ووشوکاران شرکت‌کننده در مسابقات قهرمانی رده سنی جوانان استان قم در اوزان منهای 48، 52، 56، 60، 65، 70 و 80 کیلوگرم در خانه اختصاصی ووشو واقع در مجموعه ورزشی 15 خرداد شهر مقدس قم با یکدیگر به رقابت پرداختند.
دبیر هیئت ووشو استان قم اضافه کرد: در پایان این دوره از رقابت‌ها و در وزن منهای 48 کیلوگرم حجت گازرانی و نادر عباسی با غلبه بر رقبای خود به دیدار نهایی رسیدند که در پایان گازرانی موفق به کسب برتری و به دست آوردن عنوان قهرمانی شد، ضمن اینکه محمد خطاوی و حسین آذرنیوه موفق به کسب مقام سوم مشترک شدند.
وی بیان کرد: در وزن منهای 52 کیلوگرم امیر نجفی و میلاد یاری با عبور از سایر رقبای خود موفق به صعود به دیدار نهایی این وزن شدند که در نهایت نجفی عنوان قهرمانی را به دست آورد و یاری در جایگاه دوم ایستاد، ضمن اینکه مقام سوم مشترک را حسین باقرزاده و مجید مهاجر کسب کردند.
ادیب‌نژاد عنوان کرد: در وزن منهای 56 کیلوگرم مسابقه نهایی برای معرفی نفر برتر و قهرمان این وزن بین مهدی ماجراجو و رضا مردزاده برگزار شد که در نهایت عنوان قهرمانی به ماجراجو رسید و مردزاده عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد، در این وزن مقام سوم مشترک به رضا علی بافقی و علیرضا آقاجانلو رسید.
وی خاطرنشان کرد: در وزن منهای 60 کیلوگرم مصاف پایانی در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی و سکوی نخست این وزن را حسین علیزاده با غلبه بر مصطفی اسلامی به دست آورد، ضمن اینکه در این وزن اسلامی نایب قهرمان شد و مقام سوم مشترک را مهدی سلطانی و امیرحسین خیری به دست آوردند.
دبیر هیئت ووشو استان قم ادامه داد: در وزن منهای 65 کیلوگرم سجاد صفری و حامد باقری با شکست دیگر مدعیان این وزن به دیدار نهایی رسیدند که در پایان عنوان قهرمانی به صفری رسید و باقری نایب قهرمان شد، در این وزن حسن کلهر و سجاد ساقیان مشترکا سوم شدند.
وی ابراز کرد: در وزن منهای 70 کیلوگرم مهرداد مسجدی در مسابقه نهایی با عبور از‌هادی سیرجانی موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی این وزن شد، ضمن اینکه سیرجانی به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و مقام سوم نیز مشترکا به علیرضا طالبی و سید‌جمال‌الدین عقیلی رسید.
دبیر هیئت ووشو استان قم افزود: در آخرین وزن این مسابقات یعنی در وزن منهای 80 کیلوگرم مسابقات ووشو قهرمانی رده سنی جوانان استان قم، محمدرضا فخارنیا با عبور از علی عربی موفق به کسب مقام قهرمانی شد، در این وزن مقام نایب قهرمانی را علی عربی کسب کرد و میلاد محمد آقایی سوم شد.
وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات تمام چهره‌های شاخص ووشو قم در رده سنی جوانان حضور یافته بودند و خوشبختانه در اوزان مختلف شاهد رقابت نزدیک ووشوکاران شرکت کننده بودیم، رقابت‌هایی که چهره‌های جدیدی نیز به ووشو قم معرفی کرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول