اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای ارائه خدمات درمانی صورت گرفت؛

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم قزوین

خبرگزاری فارس: تیم‌های پزشکی و درمانی به منظور خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم استان از جمله منطقه رازمیان و الموت به این مناطق اعزام شدند.

اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم قزوین
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی سپاه استان قزوین، تیم‌های پزشکی و درمانی به منظور خدمات‌رسانی درمانی به مردم مناطق محروم استان از جمله منطقه رازمیان و الموت توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی به این مناطق اعزام شدند.
این تیم‌ها شامل شش تیم تخصصی پزشکی جراحی چشم، زنان و زایمان، داخلی، اطفال، پوست و ارتوپد متشکل از 10 پزشک متخصص و10 پزشک عمومی برای ویزیت مردم مناطق محروم الموت و رازمیان به این مناطق اعزام شدند.
این گزارش می‌افزاید: هدف از اجرای این حرکت ارزشمند درمانی خدمت به مناطق محروم است؛ همه ساله این تیم‌های پزشکی با شرکت اعضای جامعه پزشکی استان به مناطق محروم اعزام می‌شوند تا مردم این مناطق بتوانند با کمترین هزینه و به صورت رایگان مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی خود را با تیم‌های پزشکی مطرح و تحت درمان قرار گیرند.
تاکنون در شش ماه اول سال بیش از 2 هزار نفر از این طریق ویزیت شده‌اند.
همچنین به گزارش روابط عمومی سپاه استان قزوین جلسه هماهنگی اردوهای راهیان نور بسیج دانش‌آموزی با حضور فرمانده سپاه استان و مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی دیگر از مسئولان در محل کانون رشد قزوین برگزار شد.
فرمانده سپاه استان قزوین در این جلسه بیان کرد: امروز راهیان نور مهم‌ترین حرکت فرهنگی برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است و همه باید با تمام توان در راستای ارتقای سطح کیفی این اردوها تلاش کنند.
سالار آبنوش افزود: نسل جوان ما امروز نیازمند این است که با تاریخ ارزشمند این نظام و انقلاب بیشتر آشنا شود و هر مسئولی در هر جایگاهی که قرار دارد می‌تواند به نقش ارزنده خود در راستای انتقال فرهنگ ناب شهادت و ایثار عمل کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز اظهار کرد: شهادت دو نفر از پاسداران دلیر سپاه استان قزوین در درگیری اخیر علیه گروهک تروریستی پژاک نشانگر همین واقعیت است که هنوز بعد از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس، روحیه شهادت طلبی زنده است و جوان‌های ما با ولایت‌مداری در خط مقدم مبارزه با کفر و الحاد هستند.
جعفر حبیبی یادآور شد: اداره کل آموزش و پروش استان همراه با سپاه و بسیج در راستای برگزاری هر چه بهتر اردوهای راهیان نور تلاش می‌کند و این افتخار بزرگ را بار دیگر در کارنامه عملکرد خود ثبت خواهد کرد.
حجت شمامی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان استان قزوین در این جلسه گفت: اردوهای راهیان نور بسیج دانش‌آموزی در سال جاری از مهر ماه‌ آغاز و تا اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول