اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت باشت:

باشت کمبود پزشک متخصص دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت شهرستان باشت گفت: این شهرستان کمبود پزشک عمومی دارد که با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به دنبال رفع این معضل هستیم.

باشت کمبود پزشک متخصص دارد
سید عبدالرحمن فخراحمد عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت با بیان این‌که کارهای بزرگی در راستای بهداشت و درمان این شهرستان و سلامت مردم در 32 سال اخیر صورت گرفته است، اظهار داشت: شهرستان شدن باشت از برکاتی بوده که در نظام جمهوری اسلامی شامل حال مردم این شهرستان شده و با این کار بزرگ که در این دولت صورت گرفته، وضعیت سلامت مردم بهتر خواهد شد.
وی به کمبودهای این حوزه در باشت اشاره و اضافه کرد: ما امکانات تخصصی در این شهرستان کم داریم که امید می‌رود مسئولان دانشگاه علوم پزشکی با برنامه‌ریزی‌های خوبی که تاکنون داشته و در سطح استان عملیاتی کرده‌اند، نسبت به این معضل در شهرستان باشت اقدام کند.
فخراحمد از آزمایشگاه تخصصی، سونوگرافی و اکو به عنوان امکانات تخصصی که این شهرستان و بخش سلامت و درمان با کمبود آن‌ها مواجه است یاد کرد و گفت: همه این امکانات تخصصی در اولویت قرار دارند که دانشگاه به‌زودی آن‌ها را فراهم خواهد کرد.
این مسئول بخش سلامت و بهداشت در باشت، با بیان این‌که هنوز به صورت کامل مستقل نیستیم و بسیاری از مشکلات ما به این دلیل است، عنوان کرد: در برخی از حوزه‌ها از جمله حسابداری و نیروهای پرستاری کمبودهایی داریم که برطرف کردن آن‌ها ضروری به نظر می‌رسد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت وضعیت پزشک عمومی در این شهرستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: هم‌اکنون 9 پزشک عمومی در این شهرستان و در دو مرکز روستایی آبدگاه و چاه‌تلخ مشغول به خدمت هستند و از این لحاظ مشکل آن‌چنانی مشاهده نشده است.
فخراحمد مشکلات حوزه مدیریتی خود را در سه مشخصه پزشک متخصص، امکانات و نیروی انسانی خلاصه کرد و اذعان داشت: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به صورت مستمر پی‌گیر قضیه بوده و این قول به ما داده شده که به زودی مشکلات کنونی برطرف و رضایت مردم به بهترین نحو حاصل شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول