اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به پاس خدمات چند ساله؛

آشتیانی‏پور در جشنواره فیلم سیب تجلیل می‏شود

خبرگزاری فارس: تقدیر از حمیدرضا آشتیانی‏پور، کارگردان سینما در جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند به پاس خدمات چند ساله وی در دستور کار قرار گرفت.

آشتیانی‏پور در جشنواره فیلم سیب تجلیل می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، هم‏زمان با مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه سیب دماوند که 30 شهریور 1390 در شهرستان دماوند انجام می‏شود، از حمیدرضا آشتیانی‏پور، کارگردان سینما و مدیر دوبلاژ آثار سینمایی و تلویزیونی نظیر سریال مختارنامه تقدیر به عمل می‏آید.
از میان 185 فیلم رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره فیلم کوتاه سیب دماوند، 52 فیلم به بخش مسابقه راه یافته و هم‏اکنون در مرحله داوری است.
جشنواره استانی فیلم کوتاه «سیب» به منظور کشف استعدادها، رقابت و تشویق فیلمسازان عرصه فیلم کوتاه، از 27 تا 30 شهریور به میزبانی شهرستان دماوند برگزار می‏شود.
در جشنواره سیب دماوند، آثاری با موضوعات معارف و مضامین دینی، فرهنگ عمومی و جهاد اقتصادی مورد ارزیابی قرار می‏گیرد.
در بخش جنبی این جشنواره نیز به معرفی سیب دماوند و تقویت شهرت جهانی آن در قالب فیلم کوتاه پرداخته می‏شود.
مراسم اختتامیه دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه سیب دماوند، 30 شهریور ماه در شهرستان دماوند با حضور مسئولان فرهنگی هنری و جمعی از هنرمندان برگزار می‏شود و از برگزیدگان جشنواره و همچنین از حمیدرضا آشتیانی‏پور کارگردان سینما و مدیر دوبلاژ آثار سینمایی و تلویزیونی نظیر سریال مختارنامه تقدیر به عمل می‏آید.
هیئت داوران این جشنواره که متشکل از قاسم قلی‏پور تهیه کننده، آتیلا پسیانی کارگردان و بازیگر سینما و تئاتر و آرش رصافی فیلم‏ساز و مدرس است، در روزهای اخیر آغاز به کار کرده و به همین خاطر گفت‏وگویی را با آرش رصافی، داور بخش پایانی دومین جشنواره استانی فیلم کوتاه سیب دماوند ترتیب داده‏ایم که از نظرتان می‏گذرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول