اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه الوند:

بیداری اسلامی تکرار انقلاب اسلامی در دنیاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه الوند گفت: بیداری اسلامی تکرار انقلاب اسلامی دیگری در سطح دنیا برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است.

بیداری اسلامی تکرار انقلاب اسلامی در دنیاست
به گزارش خبرگزاری فارس از الوند، حجت‌الاسلام علی عادل پور ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر الوند که در مسجد رسول اکرم (ص) برگزار شد، بیان داشت: روز 17 شوال مصادف با روز شکست عمرو ابن عبدود به دست علی (ع) است که به نام روز فرهنگ پهلوانی نام گرفته است.
وی ادامه داد: ورزشکاران باید بکوشند روحیه و منشی که در سیره امیرالمومنین علی (ع) برجسته بود، مورد توجه در رفتار خود قرار دهند و توأم با معنویت و پرورش روحیه دینی به ورزش بپردازند.
امام جمعه الوند با اشاره به سالروز آغاز جنگ تحمیلی افزود: در اوایل انقلاب دشمنان اسلام به تصور اینکه انقلاب در آغاز راه و نوپایی دارای ارتش منسجمی نیست در نتیجه می‌توانند به ایران اسلامی حمله کنند.
وی اضافه کرد: این خیال باطل دشمن در حالی بود که از دیانت و فرهنگ مردم ایران و تابعیت مردم از ولایت فقیه اطلاعی نداشتند.
عادل پور اظهار کرد: با این روحیه جوانان و رزمندگان جان برکف ایران اسلامی بود که امام خمینی (ره) فرمود: اگر جهان خواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند ما در برابر همه دنیای آنها خواهیم ایستاد.
وی تصریح کرد: امروز ما بیداری اسلامی را در میان مردم مصر، لیبی،‌ تونس، بحرین، فلسطین و حتی خود آمریکا شاهد هستیم و این جای شکر دارد که ملت ایران اسلامی به الگوی بیداری اسلامی در دنیا تبدیل شده است.
امام جمعه الوند عنوان کرد: دیروز جوانان ایران اسلامی لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و امروز جوانان کشورهای اسلامی از جمله مصر و لیبی لانه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را تسخیر می‌کنند.
وی اعلام کرد: آن روز ما انقلاب کردیم و ابرقدرت‌ها اراده کردند ما را از بین ببرند و ما ایستادیم و به حول قوه الهی و پایداری ملت ایران زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) در حال تحقق است.
عادل پور در ادامه با اشاره اجرای رزمایش هوایی ارتش اظهارداشت: آن روز که ما هیچ سلاحی نداشتیم امام فرمود از هیچ کس هراس نداریم؛ امروز با توانمندی قوای مسلح و نیروهای ارتش، سپاه، بسیج و ناجا و توانمندی‌های تسلیحاتی تهدید دشمن معنایی ندارد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول