اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

آخرین سال‌های عمر رژیم صهیونیستی سپری می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شاهین‌دژ گفت: امروز با قیام‌های مردم کشورهای مسلمان علیه حاکمان مستبد آخرین سال‌های عمر رژیم صهیونیستی نیز سپری می‌شود.

آخرین سال‌های عمر رژیم صهیونیستی سپری می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس باید اهمیت این هفته و سال‌های دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران را بیشتر بازگو کرد.
وی با بیان اینکه دفاع مقدس از جنبه‌های مختلفی قابل بررسی است، تصریح کرد: اینکه چرا آمریکا پشت پرده جنگ ایران و عراق وجود داشت ناشی از مسائل متعدد است.
وی با بیان اینکه  آمریکا با ترغیب عراق برای جنگ با ایران اهداف خاصی را دنبال می‌کرد، افزود: غرب و شرق بعد از ناامیدی از براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنگ توسط همسایگان ایران شدند و اتاق فکری در این زمینه تشکیل دادند تا یکی از کشورها را علیه ایران آماده کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: هدف از انتخاب عراق برای جنگ با ایران توسط آمریکا فرسوده‌سازی ماشین‌های جنگلی عراق بود چراکه عراق قصد حمله به اسرائیل را داشت و آمریکا برای اینکه عراق را از این اقدام منصرف کند اقدام به جنگ با ایران را در سر سردمداران عراقی پروراند.
باقری سوء استفاده آمریکا از عدم یکپارچگی مردم عراق را از دیگر این موارد عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه مردم عراق یکپارچه نبودند تا در برابر دولت در زمینه جنگ با ایران اعتراض کنند آمریکا از موقعیت سوءاستفاده کرد.
وی اختلاف مرزی بین ایران و عراق را از دیگر این موارد اعلام کرد و اظهار داشت: آمریکا از این اختلاف مرزی علیه ایران و عراق سوءاستفاده کرد.
این مسئول با اشاره به حضور آمریکا در عراق، تصریح کرد: این حضور نیز ناشی از حمایت آمریکا از اسرائیل است چراکه در حال حاضر عراق درگیر برخی مسائل داخلی شده است و فکر حمله به اسرائیل را از سر خود بیرون کرده است.
وی با اشاره به قیام مردم کشورهای مصر، لیبی و تونس، افزود: هر کس از انقلاب اسلامی تبعیت کرده به پیروزی رسیده است.
خطیب جمعه شاهین‌دژ در ادامه با اشاره به سرشماری نفوس و مسکن سال 90 گفت: لازم است تا مردم همکاری زیادی در این زمینه با ماموران آمارگیر داشته باشند چراکه این سرشماری به برنامه‌ریزی‌های کلان کشوری و استانی در برنامه پنجم توسعه کمک می‌کند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول