اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بیله‌سوار:

رژیم صهیونیستی باید منتظر زلزله مهیب‌تری باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه بیله‌سوار گفت: رژیم صهیونیستی و همدستان منطقه‌ای او باید منتظر زلزله مهیبی در منطقه باشند تا آوار خودکامگی بر سر آنها فرو ریزد.

رژیم صهیونیستی باید منتظر زلزله مهیب‌تری باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام کریم قیاسی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر بیله‌سوار اظهار داشت: تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی در قاهره موجی از فرح و شادی را در بین امت‌های اسلامی به وجود آورد و سبب شد که این رژیم بیش از گذشته در انزوا و حقارت قرار گیرد.
وی گفت: امروز رژیم جعلی صهیونیزم عاقبت کشتار بیرحمانه در منطقه فلسطین، لبنان و سرزمین‌های عربی را می‌بیند و همه انتظار روزی را می‌کشیم که سفارت این رژیم در تمام دنیا به آتش کشیده شود.
امام جمعه بیله‌سوار در ادامه تصریح کرد: عاقبت تمام حکام ظالم خیانتکار و جنایتکار جز فروپاشی نابودی نیست و خیزش امت‌های اسلامی در ماه‌های اخیر به خوبی نشان داده که همدستان رژیم صهیونیستی در حال افول واقعی هستند.
قیاسی به سفر چهارم رئیس‌جمهور به استان و حضور در شهرستان مرزی بیله‌سوار اشاره کرد و بیان داشت: از مسئولان انتظار داریم وعده رئیس‌جمهور و وزرا به مردم را با قاطعیت پیگیری کرده و به نتیجه برسانند.
وی افزود: این سفرها سبب می‌شود تا مسئولان از نزدیک با مشکلات و معضلات مردم در جای جای کشور آشنا شده و با روشنفکری بیشتر تدبیر و مدیریت کنند.
امام جمعه بیله‌سوار به بازگشایی مدارس و ضرورت عرضه کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مناسب اشاره کرد و گفت: خانواده‌های ما باید بدون دغدغه از تحصیل فرزندان خود به نظام آموزش و پرورش اطمینان و اعتماد کامل داشته باشند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول