اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرضا:

دولت به شعارهای انتخاباتی خود عمل نمی‌کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت شهرضا گفت: در حالی که مردم دولت فعلی را بر‌اساس شعارها و برنامه‌های ارائه شده برگزیدند، اما دولت به شعارهای ابتدای تشکیل خود پایبند نیست.

دولت به شعارهای انتخاباتی خود عمل نمی‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر قائمی، با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه شهرضا افزود: همگان باید باور کنند که روزی از جمع عزیزان خود جدا شده و تنها به عالم قبر وارد می‌شوند و باید در برابر رفتارهای خود حساب پس دهند.
وی ادامه داد: انسانی که با اعتقاد به معاد زندگی می‌کند، آرزوهایش کوتاه و اعمالش طولانی می‌شود.
امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به سالگرد جنگ احزاب تصریح کرد: در این جنگ با پیشنهاد سلمان فارسی‌، خندقی برای مقابله با دشمنان احداث شد و پیامبر اکرم (ص) از آن به عنوان جنگی که همه اسلام روبروی دنیای کفر قرار گرفت، یاد می‌کنند.
وی در خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نمایندگان مجلس خبرگان افزود: در این دیدار مسائل مختلفی مطرح شد که بحث انقلاب‌های ایجاد شده در کشورهای اسلامی، یکی از آن‌ها بود.
قائمی با اشاره به برنامه دولت‌های غربی برای سلطه بر کشورهای بیدار شده، افزود: این وظیفه مؤمنان است که از رسیدن استعمارگران به اهداف شوم خود جلوگیری کنند.
وی از آغاز سال تحصیلی به عنوان یکی از رویدادهای مهم یاد کرد و بیان داشت: بر تمامی دست‌اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت واجب است که مسائل اعتقادی و مذهبی را برای جوانان تشریح کنند.
نماینده ولی فقیه در شهرضا از نارسایی‌های فرهنگی در جامعه انتقاد کرد و گفت: مسئولان باید بدانند که تنها راهکار حل معضلات فرهنگی اختصاص بودجه نیست و تدوین برنامه‌های جامع یکی از بزرگ‌ترین نیازهای این حوزه است.
وی عدم پایبندی به ارزش‌ها را در جامعه امروز یک معضل بزرگ برشمرد و تصریح کرد: بسیاری از مسائل در جامعه ما تنها رنگ و بوی شعار می‌دهد و افراد برای تصدی مسئولیت‌ها به شعار متوسل می‌شوند.
قائمی تاکید کرد: در حالی که مردم دولت فعلی را بر اساس شعارها و برنامه‌های ارائه شده برگزیدند، اما دولت به شعارهای ابتدای تشکیل خود پایبند نیست.
وی ادامه داد: این ارزش‌ها هستند که جنبه الهی دارد و  پست‌ها و مسئولیت‌ها هیچ گاه به کسی وفا نکرده است.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول