اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

وحدت میان مسلمانان موجب نابودی صهیونیست‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: وحدت میان مسلمانان موجب نابودی آمریکا و صهیونیست‌هاست.

وحدت میان مسلمانان موجب نابودی صهیونیست‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سیرجان با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در مجمع جهانی اهل ‌بیت‌ (ع) اظهار داشت: حرکت‌های عظیم اسلامی مقدمه‌ای برای تحول بزرگ‌تر و حاکمیت اسلام کامل در منطقه است.
وی بیان کرد: وظیفه ما نیز در این میان حمایت و تقویت حرکت‌های اسلامی و مردم مسلمان این کشورهاست.
حسینی با تشریح پیروزی حرکت‌های به وجود آمده در کشورهای اسلامی افزود: تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی توسط مردم و جوانان مصری پاسخی به قطعنامه کمپ دیوید است که موجب وحشت، نگرانی و عصبانیت امریکا و صهیونیست شده است.
وی تصریح کرد: آنها از قدرت و خیزش‌های بیداری مسلمانان همیشه وحشت داشتند.
خطیب جمعه سیرجان گفت: این حرکت انقلابی به گونه‌ای دشمن را به وحشت انداخته که سفیر رژیم صهیونیستی در اردن قبل از حرکت مردم به سوی سفارت فرار کرد.
حسینی ترفند جدید دشمنان اسلام را اختلاف‌افکنی میان مذاهب به ویژه شیعه و سنی عنوان کرد و بیان داشت: وحدت میان مسلمانان موجب نابودی امریکا و صهیونیست‌هاست.
وی خاطرنشان کرد: دشمن‌شناسی امروز لازمه بر ملا شدن شدن توطئه‌ دشمنان و هوشیاری امت اسلامی است.
حسینی عملیات تروریستی در عراق و همکاری آل‌سعود با امریکا و صهیونیست‌ها را محکوم کرد و بیان داشت: با حرکت‌های رو به پیشرفت در منطقه رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است و هر رژیمی برای تقویت صهیونیست کمک کند، منزوی و مضمحل می‌شود.
امام جمعه سیرجان افزود: امروز مسلمانان باید وحدت را حفظ کنند، آینده از آن ملت‌های مسلمان است و رژیم‌های وابسته درس عبرت بگیرند.
حسینی رزمایش حریم ولایت توسط نیروی هوایی که با توان بالای رزمی انجام شد، قدردانی و تصریح کرد: این رزمایش موجب رضایت مردم، خداوند و حضرت مهدی (عج) است.
وی همچنین با اشاره به اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی گفت: بر اساس دستور رئیس قوه قضائیه به دادستان کشور و تأکید رئیس جمهور، سران این اختلاس به مردم معرفی، محاکمه و مجازات می‌شوند، اما نظارت بیشتر در کشور ضروری است.
حسینی همچنین با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیان داشت: دفاع مقدس یادآور دلاورمردی‌ها و قدرت جوانان برومند اسلام در هشت سال دفاع مقدس است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول