اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان:

روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و استاندار سیستان و بلوچستان اعلام کردند‌: روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان است.

روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه علی محمد آزاد استاندار سیستان و بلوچستان به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه‌ای صادر کردند.
در این بیانیه آمده است: مردم مسلمان و همیشه در صحنه استان سیستان و بلوچستان،روز جهانی قدس، حماسه ماندگار خمینی کبیر (ره) برای آزادی قدس از چنگال صهیونیسم و روز جوشش و خروش یکپارچه و یکصدای جهان اسلام علیه اشغالگران و متجاوزان سفاک رژیم نامشروع و منحوس اسراعیل و آمریکای جنایتکار است.
این بیانیه حاکی است: روز قدس، روز همدردی و حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، به ویژه اطفال و کودکان بی‌دفاع و بی‌گناه است که ظالمانه هدف گلوله‌ها و بمب افکن‌های رژیم نامشروع اسراییل قرار می‌گیرند.
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و توفیق بهره‌گیری از فیوضات لیالی مبارک قدر و تسلیت ایام شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع)، در آستانه روز جهانی قدس، از تمام‌ طبقات و اقشار امت مسلمان و ظلم‌ستیز استان سیستان و بلوچستان دعوت می‌کنیم، هم‌آوا و همگام با دیگر مسلمانان و آزادیخواهان جهان، در روز جهانی قدس، بانگ برائت و خشم خود را از جنایات و قتل عام کودکان و مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین و لبنان، بر سر جنایتکاران سفاک صهیونیست و جرثومه فساد اسرائیل و آمریکای جنایتکار و حامیان استکباریش فرود آورده و ندای وحدت و برادری امت مسلمان و فریاد دفاع از مظلومان جهان را در سراسر گیتی طنین‌انداز کنند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول