اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

‌اسناد معتبری مبنی بر همکاری گروه انحرافی در اختلاس بزرگ داریم

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به دنبال پیگیری‌های صورت گرفته سرنخ قضیه اختلاس 3 هزار میلیاردی به جریان انحرافی ختم می‌شود، گفت: ‌اسناد معتبری مبنی بر همکاری گروه انحرافی در اختلاس بزرگ داریم.

‌اسناد معتبری مبنی بر همکاری گروه انحرافی در اختلاس بزرگ داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عوض حیدرپور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در شهرضا با بیان این مطلب افزود: یکی از مسائلی که در حال حاضر در تمامی محافل جامعه مطرح است، بحث اختلاس بزرگ صورت گرفته در بانک صادرات است که با همت مسئولان ابعاد گسترده‌ای از آن روشن شده است.
وی ادامه داد: در جریان این اختلاس، مدیر فولاد خوزستان بر اساس یک فرآیندی که از طریق دفتر ریاست جمهوری واگذار شده است، اقدام به دریافت مبالغ بالایی تحت عنوان سند اعتباری از طریق یکی از بانک‌ها کرده است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری موضوع این اختلاس در طول شش ماه گذشته افزود: از زمانی که این جریان از بررسی این موضوع مطلع شد به طور ضربتی اقدام به جعل بیش از 2 هزار میلیارد تومان اعتبار اسنادی کرده و از طریق بانک صادرات شعبه کارخانه فولاد خوزستان اقدام به نقد این اسناد کرده است.
وی با اشاره به دستگیری عناصر اصلی این جریان در اوایل مرداد ماه سال جاری تصریح کرد: به محض احراز  شخصیت عناصر اصلی جریان، متهمان در روز سوم مرداد سال جاری دستگیر می‌شوند و فرآیند بررسی وارد مرحله جدیدی می‌شود.
حیدرپور با اشاره به ردپای جریان انحرافی در این اختلاس گفت: این جریان برای اجرای برنامه‌های خود در آینده به دنبال منابع مالی بزرگ است و بی‌شک برای نیل به اهداف خود به این راهکارها متوسل شده‌اند.
وی با اشاره به لزوم اتخاذ سیاست جدی از سوی رئیس جمهور در قبال این قضیه تصریح کرد: این پرونده بزرگ با تلاش و پیگیری مجدانه مسئولان وارد این مرحله شده است و برخورد شایسته با سران این جریان خواسته صریح مردم از شخص رئیس جمهور است.
نماینده مردم شهرضا در مجلس شورای اسلامی از وجود مدارک و اسناد متعدد در زمینه فعالیت‌های این گروه خبر داد و اظهار داشت: در صورت کم‌کاری رئیس جمهور در قبال این پرونده قوه قضاییه و سایر نهادهای مسئول به صورت جدی وارد مرحله نهایی این پرونده می‌شوند.  
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول