اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل خبرگزاری فارس در جمع ‌‌اعضای شورای بسیج دانشجویان دانشگاه‌ها:

جریان انحرافی در بافت‌های حیاتی دولت رسوخ کرده است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: برخلاف میل باطنی باید بگویم جریان انحرافی همانند یک غده سرطانی در بافت‌های حیاتی دولت رسوخ کرده و اگر به این منوال ادامه پیدا کند جایگاه مردمی آقای احمدینژاد را به شدت تضعیف میکند.

جریان انحرافی در بافت‌های حیاتی دولت رسوخ کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید نظام‌الدین موسوی امروز در جمع هزار نفره مسئولان و اعضای شورای بسیج دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور که در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه‌های فردوسی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: مقطع زمانی کنونی برای انقلاب اسلامی ایران بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است، اگر گفتمان انقلاب اسلامی بتواند از این گردنه خطرناک به سلامت عبور کند به امید خدا شرایط کاملاً به نفع نظام جمهوری اسلامی تغییر میکند.
موسوی تصریح کرد: طی 32 سال که از عمر با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی میگذرد، هیچ زمانی به این حساسیت از نظر داخلی و خارجی نبوده که با این همه پیچیدگی مواجه باشیم.

*بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه خاورمیانه

وی افزود: در گذشته نیروهای خودی و نیروهای دشمن تا حدی شناخته شده و ملموس بود و صفوف نیروهای انقلاب اسلامی منسجم‌تر و فضای آرمانی جامعه ما مطلوب‌تر از وضعیت امروز بود.
موسوی بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه خاورمیانه را نتیجه پیروزی انقلاب اسلامی ایران در 33 سال گذشته خواند و ادامه داد: بیداری اسلامی ایران به وقوع پیوسته است، آرزوهای ملت ایران در بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران امروز در بین کشورهای عربی اسلامی تبدیل به واقعیت شده است.

*پرچمداران دیروز انقلاب امروز مقابل آن ایستاده‌اند

مدیرعامل خبرگزاری فارس در ادامه صحبت‌های خود به وضعیت داخلی کشور اشاره کرد و افزود: در صحنه داخلی نیز پیچیدگی مسائل داخلی به شدت افزایش پیدا کرده است به نحوی که کسانی که تا مدت‌ها پیش در جریان و خط اصلی نظام حرکت میکردند امروز دچار تحول‌های اساسی فکری شده‌اند.
وی بیان داشت: این افراد در جریان فتنه‌ 88 دچار تغییرات اساسی شده و آرایش سیاسی خود را تغییر دادند و کسانی که تا دیروز مردم آنان را به عنوان پرچمداران انقلاب و نقطه اتکا و ثقل جریان انقلاب اسلامی میدانستند امروز دچار تحول‌های فکری عمیقی شده‌اند.
این فعال سیاسی اصول‌گرا انتخابات دهمین دوره مجلس شورای و یازدهمین دوره ریاست جمهوری را دو آزمون بزرگ ملت ایران دانست و خواستار توجه به بیش از پیش به فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری شد.

*تحرکات سازمان یافته در انتشار ویژه‌نا‌مه خاتون

موسوی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سؤال یکی از دانشجویان درباره ویژه‌نامه خاتون گفت: ویژه‌نامه خاتون شماره یک فکر، روش و قصه‌ای است که امروز در جامعه ما و قسمتی از بدنه دولت جاری است.
مدیرعامل خبرگزاری فارس انتشار ویژه‌نامه خاتون را یکی دیگر از تحریکات سازمان یافته و منسجم جریان انحرافی نفوذ کرده در بدنه دولت دانست و خاطرنشان کرد: ویژه‌نامه خاتون ساخته و پرداخته شده فکری جریانی انحرافی است که شعارها و هر اقدامی که این جریان منحرف از خود به عرصه ظهور میرسانند؛ اگر نگویم ریشه لائیک دارد میتوانیم بگوییم ریشه فرا دینی دارد و هرچه زمان بگذرد ما بیشتر شاهد سیطره این جریان منحرف در بدنه دولت هستیم.
موسوی ادامه داد: برخلاف میل باطنی باید بگویم جریان انحرافی همانند یک غده سرطانی در بافت‌های حیاتی دولت رسوخ کرده و اگر به این منوال ادامه پیدا کند جایگاه مردمی آقای احمدینژاد را به شدت تضعیف میکند.

*مرزبندی جریان انحرافی با شعارهای انقلاب اسلامی

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: جریان انحرافی تا حدی پیش رفته است که امروز دنبال مرزبندی با شعارهای اصلی انقلاب اسلامی ایران است.
مدیرعامل خبرگزاری فارس به فساد اقتصادی جریان انحرافی اشاره کرد و اظهار داشت: جریان انحرافی در بحث‌های اقتصادی نیز از خود جاپاهای زیادی بر جای گذاشته است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول