اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس جمهور؛

16 همسر شهید و 3 نخبه در اردبیل نشان دولتی گرفتند

خبرگزاری فارس: در آخرین روز سفر رئیس جمهور به استان اردبیل در دور چهارم سفر‌های استانی محمود احمدی‌نژاد به 16 همسر شهید و سه نخبه استان نشان دولتی اعطا کرد.

16 همسر شهید و 3 نخبه در اردبیل نشان دولتی گرفتند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که پیش از ظهر امروز در مجتمع فدک اردبیل برگزار شد رئیس جمهور با همراهی مسئولان ارشد استان اردبیل از همسران 16 شهید سرافراز استان اردبیل که در سال‌های اخیر موفق به تربیت فرزندان و اعتلای تحصیلات آنها شده بودند تجلیل شده و نشان ایثار برای آنها اهدا شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مستوره صبوره همسر شهید قدرت ظهوری با تربیت هفت فرزند، شکوفه ابراهیمی همسر شهید اسماعیل یعقوبی با تربیت هفت فرزند، منظم شکوری همسر شهید علی شکارچی با تربیت هفت فرزند، رحیمه قنبری همسر شهید برات طالبی با تربیت شش فرزند، فاطمه نظمی همسر شهید محرم نوتاراج با تربیت شش فرزند، محبوبه قاسم‌زاده همسر شهید سید طالب پوررشیدی با تربیت شش فرزند، مرحمت جانشین گنجی همسر شهید ابراهیم رضایی با تربیت چهار فرزند، رقیه فرهنگی همسر شهید کریم منتظر علیه با تربیت شش فرزند، عالیه شکر‌الله‌زادگان همسر جانباز قربانعلی خدایی، اقدس لطفی همسر شهید جعفر صحرایی با تربیت سه فرزند، منصوره جاهدی همسر شهید صابر محمدی با تربیت شش فرزند، رقیه منصور آقبلاغ همسر شهید داداش آخشی با تربیت هفت فرزند، راحله کریمی همسر شهید یوسف فولادی با تربیت هشت فرزند، رحیمه ادریسی همسر شهید عزیز ساعدی با پنج فرزند، محترم سید حاتمی همسر شهید غلامحسن دیده‌بان با تربیت هشت فرزند، قمری جوان‌نیاری همسر شهید اکبر کاروسلی به تربیت 9 فرزند به عنوان همسران منتخب شهدا نشان ایثار دریافت کردند.
در ادامه این مراسم نشان درجه یک خدمت به آیت‌الله سید ابراهیم سید حاتمی اعطا شد.
این شخصیت وارسته در سال 1303 در اردبیل متولد شد و پس از تحصیلات مقدماتی با مهاجرت به قم در سال 1327 در این شهر از محضر آیت‌الله بروجردی‌، اراکی، طباطبایی و حضرت امام بهره برد.
آیت‌الله سید ابراهیم سید حاتمی هم ‌اکنون نماینده مردم استان اردبیل در مجلس خبرگان و سرپرست حوزه علمیه شهرستان اردبیل هستند.
این شخصیت در عمر با برکت خود منشا خدمات متعدد برای اهالی استان بوده و از ارکان معنوی در احداث مساجد و مراکز درمانی به شما می‌رود.
همچنین حسین کرمی نشان درجه سه فرهنگ و هنر در کشور را در این مراسم از دست رئیس جمهور دریافت کرد.
حسین کرمی قاری ممتاز ملی و بین‌المللی  است که در مسابقات مختلف توانست مقام برتر را از آن خود کند.
وی عضو هیئت علمی دانشگاه‌های کشور و فوق تخصص جراحی کلیه است که توانسته در عرصه‌های علمی نیز افتخار آفرین استان اردبیل باشد.
 فائزه عظیم‌زاده معاون دانشگاه امام صادق(ع) نیز سومین دریافت کننده نشان فرهنگ و هنر کشور از دست رئیس جمهور بود  که مفتخر به کسب این نشان بود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول