اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

از سوی احمدینژاد صورت گرفت؛

تجلیل از دو نخبه و 16 همسر شهید استان اردبیل

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور از همسران 16 شهید و 2 نخبه استان اردبیل تجلیل کرد.

تجلیل از دو نخبه و 16 همسر شهید استان اردبیل
به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به استان اردبیل محمود احمد‌ی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز (جمعه) در سومین روز از سفر استانی اردبیل که در راستای دور چهارم از این نوع سفرها انجام می‌شود، با جمعی از ایثارگران، مدیران و منتخبین این استان دیدار کرد.

رئیس جمهور در این مراسم با اهدای نشان درجه 3 ایثار به همسران 16 شهید که موفق به تربیت فرزندان نخبه با تحصیلات عالی شده‌اند، از مقام شامخ شهدای کشورمان تجلیل کرد.

مستوره سبونه، شکوفه ابراهیمی، منظم شکوری، رحمیه قنبری، فاطمه نظمی، معرفه قاسم‌زاده، مرحمت جانشین گنجی، رقیه فرهنگی، عالیه شکرالله‌زادگان، اقدس لطفی، منصوره جاهدی، رقیه منصور آق بلاغ، راحله کریمی، رحیمه ادریسان،‌محترم سید حاتمی و قمری جوان نیاری همسران 16 شهیدی بودند که نشان درجه 3 ایثار را از دستان رئیس جمهور دریافت کردند.

برای اولین بار در سفرهای استانی در این مراسم که در راستای دور چهارم از سفرهای استانی انجام می‌شود، آیت‌الله سید ابراهیم سیدحاتمی نماینده مجلس خبرگان رهبری استان اردبیل نشان درجه 1 خدمت و حسین کرمی فوق تخصص جراحی کلیه و قاری ممتاز بین‌المللی قرآن کریم نشان درجه 3 فرهنگ و هنر را از دستان محمود احمدی‌نژاد دریافت کردند.

مدیر کل اعطای نشان‌های دولتی که در این مراسم گزارشی از اعطای نشان‌های دولتی ارائه کرد، گفت: قبل از دولت نهم از 23 خانواده شهید تقدیر شده بود که در دولت نهم و دهم در سفرهای استانی تا این مقطع 650 خانواده شهید از والدین شهدای 5، 4،3 تا 2 شهید تقدیر شده است که 30 برابر دولت‌های گذشته است.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول