اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه امام صادق(ع) خبر داد:

فعالیت 46 هزار سایت ضد شیعی با دلار نفتی سعودی

خبرگزاری فارس: استاد دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق(ع) گفت: 46 هزار سایت دشمن علی(ع) و فاطمه(س) با دلار نفتی سعودی فعالیت می‌کند.

فعالیت 46 هزار سایت ضد شیعی با دلار نفتی سعودی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمصطفی میرلوحی پنجشنبه در مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد ارتحال آیت‌الله احمدی فقیه یزدی که با حضور علما و فضلای حوزه و اقشار مختلف مردم در مسجد فاطمیه(س) قم برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: قرآن مجید دو بسیج برای ما معین فرموده که یکی از آنها بسیج جهادی و لشگری و دیگری بسیج فرهنگی و فکری است.
وی با بیان اینکه در توصیه به جهاد و آمادگی برای شهادت و دفاع در مقابل دشمنان آیات فراوانی داریم،‌ خاطرنشان کرد: قرآن در رابطه با بسیج فرهنگی و علمی نیز می‌فر‌ماید همه مسلمانان در زمان رسول خدا(ص) از اطراف و اکناف به مدینه بیایند و در حضور پیامبر اکرم(ع) به تفقه در دین مشغول شوند.
استاد دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق(ع) افزود: اکنون نیز وظیفه داریم تا جوانان با استعداد را کشف کنیم و برای تفقه در دین بفرستیم.
وی در ادامه با بیان اینکه امیرالمومنین می‌فرمایند «برای اینکه ببینید دنیا چقدر دنیا دارد ببین دست چه کسانی است» گفت: نگاه کنید الان دنیا دست کیست،‌ آیا ارازلی پست تر از سران آمریکا و اروپا در دنیا وجود دارد که بزرگترین حلقه‌های ثروت و قدرت در اختیار آنها است.
میرلوحی با اشاره به آلودگی‌های برخی از سران کشورهای اروپایی گفت: در کشورهای اسلامی هم همین طور است به گونه‌ای که میلیاردها دلار نفتی بی حساب آل سعود برای دشمنی با اهل بیت(ع) و کشتن شیعه و انفجار کربلا، سامرا و... خرج می‌شود.
وی با بیان اینکه 46 هزار سایت دشمن علی(ع) و فاطمه(س) با دلار نفتی سعودی فعالیت می‌کند، اظهار داشت: متاسفانه ما در مقابل این سایت‌ها،‌ سایتی که بتواند مشکل جوانان را پاسخ بدهد نداریم حتی بعضی از سایت‌های مراجع سوال شرعی را یک هفته و دوهفته طول می‌کشد تا پاسخ دهند.
استاد دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق(ع) با بیان اینکه  بیش از 15 شبکه ماهواره‌ای بسیار قوی با اهل بیت(ع) یادآور شد: برخی از این شبکه‌ها صراحتا به اهل بیت توهین می‌کنند ولی متاسفانه کسی نیست آن طور که شایسته است دفاع کند.
وی با بیان اینکه جوانان ما در سایت‌ها، دانشگاه‌ها و کافی‌نت‌ها در چنگال این‌ها هستند گفت: همه کشور ما در دانشگاه امام صادق،‌ مدرسه فیضیه و مدرسه حجتیه نیست اکثر جوانان ما حتی در دانشگاه‌ها هم در چنگال اساتید وهابی مسلک و ضد ولایت هستند.
میرلوحی با اشاره به توزیع کتاب ضد شیعی به 50 زبان توسط آل سعود گفت: به جوانانی که برای تقویت دین عمره و یا حج می‌روند کتاب‌های ضد شیعه داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه در مناطقی مبلغ نمی‌رود،‌ ابراز داشت: در عین حالی که حوزه بعد از انقلاب خیلی خدمات بیشتری کرده و توسعه داشته است و حتی بال‌های هدایت خود را در کشورهای دیگر گسترانیده است ولی در عین حال ما خیلی کوتاهی داریم به گونه‌ای که روستاها و مناطقی داریم که گاهی ماه‌ها مبلغ نمی‌رود.
مدیر کل روابط عمومی و بین‌المللی دانشگاه امام صادق(ع) با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشور‌های مصر،‌ تونس، بحرین، یمن و...  یادآور شد: توجهات مردم همه این کشورها به نظام ولایی ایران است و این مهم حاصل زحمات علما و بزرگانی است که همه وجودشان را فدای اهل بیت(ع) کردند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در مورد هشتم شوال مسئله بقیع ما کم کاری می‌کنیم، تصریح کرد: این ضریح‌های مطهر، مشعل هدایت اهل بیت(ع) است چرا آنگونه که باید و شاید به آنها توجه نمی‌کنیم.
میرلوحی با تاکید بر اینکه باید برای مبارزه با وهابیت و روشنگری جوانان برنامه داشته باشیم،‌ ابراز داشت: دشمنی برای تفرقه بین شیعه و سنی، خبیث تر از دست پلید وهابیت نیست.
وی با بیان اینکه ما وظیفه خودمان را در مورد ائمه(ع) انجام نمی‌دهیم، خاطرنشان کرد: در بعضی از مساجد در شب هشتم شوال نامی از ائمه مظلوم بقیع نیست.
استاد دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق(ع) همچنین از کوتاهی صدا و سیما در رابطه با موضوع هشتم شوال انتقاد کرد و خواستار توجه بیشتر به اینگونه موضوعات که هویت شیعه است شد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول