اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی؛

برگزیدگان جشنواره زنان هنرمند فارس تقدیر شدند

خبرگزاری فارس: طی مراسمی در جهرم از برگزیدگان پنجمین جشنواره زنان هنرمند فارس تقدیر شد.

برگزیدگان جشنواره زنان هنرمند فارس تقدیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، در جشنواره هنرهای تجسمی زنان هنرمند فارس که پنج‌شنبه‌ شب در رشته‌های طراحی، نقاشی و پوستر به میزبانی جهرم صورت گرفت،220 اثر با موضوعات زن، مادر، دفاع مقدس و بخش آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از داوری نهایی از برگزیدگان جشنواره با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.
عنایت‌الله زمانی فرد دبیر پنجمین جشنواره زنان هنرمند فارس طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: توجه به تجربه‌های تصویری هنرمندان خلاق و ایجاد زمینه مناسب برای ارتباط فرهنگی و تبادل اندیشه‌های هنری با تاکید بر هویت فرهنگی و معنوی هنر در آثار هنرمندان زن معاصر از اهداف جشنواره تجسمی زنان هنرمند فارس است.
وی افزود: با عنایت به اینکه آینده متعلق به زنان مسلمان و انسان‌های دین‌مدار است این جشنواره با یاد و خاطره شهیده معصومه زارعیان کار خود را آغاز کرد.
زمانی فرد با بیان اینکه در داوری نخست این جشنواره 75 اثر به مرحله نمایشگاه معرفی شدند، خاطرنشان کرد: امیدواریم که سال آینده بتوانیم میزبان جشنواره جوان استان فارس باشیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، بر اساس بیانیه هیئت داوران پنجمین جشنواره زنان هنرمند فارس در بخش نقاشی از سارا نجفی و فاطمه حاتمی‌زاده به عنوان نفرات سوم این بخش به صورت مشترک تقدیر شد.
همچنین در بخش گرافیک مهرنوش دشتی زاده به عنوان نفر دوم معرفی شد که هیئت داوران در این بخش آثاری را شایسته تقدیر در مقام‌های دیگر ندانستند.
هیئت داوران جشنواره زنان هنرمند فارس سمیه درانی نژاد را شایسته تقدیر در بخش طراحی معرفی کرد و در این بخش نیز بر اساس رای این هیئت نفرات نخست و سوم وجود نداشت.
جایزه ویژه این جشنواره با موضوع مادر به شیوا پرهام رسید و از انسیه فخاری به عنوان پیشکسوت هنری تقدیر شد.
اثر مرضیه ناجی نیز به عنوان بهترین اثر در کارگاه عملی شناخته شد و از فیروزه خان سالار، منصوره تقوی و فاطمه تاج گردون تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول