اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان استانی؛

مدیر جدید کمیته امداد فیروزکوه معرفی شد

خبرگزاری فارس: مهدی شعبانی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه معرفی شد.

مدیر جدید کمیته امداد فیروزکوه معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، با برگزاری مراسمی در فرمانداری شهرستان فیروزکوه، مهدی شعبانی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه معرفی شد.
مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه در این مراسم اظهار داشت: خداوند را شاکرم و امیدوارم که در این مسئولیت جدید بتوانم اعتماد مردم و مسئولان را به دست آورم.
مهدی شعبانی اضافه کرد: کار کمیته امداد امام خمینی (ره) مبتنی بر عقیده و فکر دینی است.
وی با بیان اینکه باید در این کار رضایت محرومان و نیازمندان را مد نظر قرار داد، تصریح کرد: رضایت محرومان سبب رضایت خداوند متعال و رهبر معظم انقلاب می‏شود.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: کار و فعالیتی که هم‏گرای فکر انسان باشد برای انسان آرامش‏بخش و معقول است و امیدواریم که این آرامش در من و همکارانم ایجاد شود.
شعبانی ادامه داد: امیدوارم که بتوانم با کمک همکارانم در راستای رفع نیازهای این منطقه گام بردارم و مشکلات نیازمندان را تا حد توان برطرف کنم.
وی ضمن تاکید بر تکریم ارباب رجوع گفت: تکریم ارباب رجوع از جمله کارها و وظایف اصلی مدیران است که باید حتما مد نظر تمام کارکنان دستگاه‏های اجرایی قرار گیرد.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) نهاد مقدسی است که کار کردن در آن افتخار بزرگی محسوب می‏شود.
همچنین در این جلسه از زحمات سعید فلاح مدیر قبلی کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.
در این جلسه سبحانی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران، امام جمعه و فرماندار فیروزکوه، معاونان فرماندار فیروزکوه، مدیران دستگاه‏های اجرایی این  شهرستان و ... حضور داشتند.
همچنین حکم انتصاب مهدی شعبانی به عنوان مدیر جدید کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه پس از قرائت، توسط مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران به وی اعطا شد.
مهدی شعبانی قبل از این مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رودهن بود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول