اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد سرمایه گذاری خراسان شمالی مطرح کرد:

حمایت از سرمایه گذاران در بخش صنایع‌دستی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد سرمایه‌گذاری خراسان شمالی گفت: سرمایه‌گذاران در بخش صنایع دستی در استان حمایت می‌شوند.

حمایت از سرمایه گذاران در بخش صنایع‌دستی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه صنایع‌دستی کشورهای عضو اکو، رضا بهمن‌پور با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های فرهنگی استان صنایع دستی است، اظهار داشت: زمینه‌های فراوانی برای سرمایه گذاری و رونق صنایع‌دستی وجود دارد.
وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی کشورهای عضو اکو در بجنورد افزود: جذب بازدیدکنندگان از دیگر استان‌ها، مهم‌ترین شاخصه نمایشگاه اکو است.
رئیس امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی تصریح کرد: حمایت و اطلاع رسانی رسانه‌ها از نخستین نمایشگاه صنایع دستی اکو، باعث جذب علاقه‌مندان و بازدید کنندگان استان‌های دیگر کشور از این نمایشگاه شده است.
وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه صنایع دستی اکو در واقع آیینه تمام نمای صنایع دستی کشورهای عضو اکو و استان‌های کشور است.
بهمن‌پور گفت: جلب نظر مثبت بازدیدکنندگان گام موثری است تا صنایع دستی را به گفته رئیس‌جمهور به خانه‌ها بکشانیم و به سویی حرکت کنیم که صنایع دستی به زندگی مردم باز گردد.
وی با اشاره به زیبایی صنایع دستی و این که هنر با زندگی مردم عجین شده است، افزود: زیبایی‌های روح انسان در حقیقت در صنایع‌دستی متجلی می‌شود.
دبیر ستاد سرمایه‌گذاری خراسان شمالی گفت: شکل برگزاری نمایشگاه، نحوه ارائه امکانات و تسهیلاتی که برای برگزاری نمایشگاه، در نظر گرفته می‌شود به بهتر شناخته شدن صنایع دستی کمک می‌کند.
وی تاکید کرد: استقبال فوق‌العاده مردم، تمام خستگی‌های مسئولان را برطرف و از سویی ارتباط بین مردم را با صنایع دستی بیشتر کرد.
بهمن‌پور اظهار داشت: تنوع آثار و کیفیت صنایع دستی استان و کشور ما بسیار مطلوب است و به عنوان مسئول اقتصادی معتقدیم باید این فضای ایجاد شده را حفظ کرده و آن را تداوم بخشیم.
 وی گفت: با ایجاد بسترهای مناسب می‌توان از صنایع دستی به عنوان یکی از محورهای ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری استفاده کرد.
نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی کشورهای عضو اکو در استان خراسان شمالی از 20 شهریور به مدت یک هفته در بوستان ملی بش قارداش بجنورد دایر است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول