اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرحج و زیارت استان زنجان خبر داد:

اعزام یک هزار و 461 زنجانی به حج تمتع

خبرگزاری فارس: مدیرحج و زیارت استان زنجان گفت: در سال جاری یک هزار و 461 نفر در قالب 9 کاروان به حج تمتع اعزام می‌شوند.

اعزام یک هزار و 461 زنجانی به حج تمتع
محمود فیضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: ثبت‌نام مرحله جدید عمره مفرده از امروز در استان زنجان همزمان با کشور آغاز می‌شود.
وی افزود: ثبت‌نام مرحله جدید عمره مفرده از تاریخ 24 شهریورماه سال جاری توسط همه شعب بانک‌های ملی و ملت آغاز می‌شود.
مدیرحج و زیارت استان زنجان یادآور شد: ودیعه ثبت نام عمره مفرده برای افراد بزرگسال هشت میلیون ریال و برای کودکان زیر 10 سال شش میلیون ریال است که توسط بانک‌های ملی و ملت ثبت نام صورت می‌‌گیرد.
وی با بیان اینکه همشهریان تا 24 مهر فرصت دارند در حج عمره ثبت‌نام کنند، افزود: از ساعت هشت صبح امروز به صورت رسمی ثبت‌نام حج عمره آغاز می‌شود.
فیضی با اشاره به اینکه همشهریان می‌توانند به دو صورت اینترنتی و حضوری در حج ثبت‌نام کنند، خاطرنشان کرد: از سال 93 پس از قرعه‌کشی عمره‌گذاران به حج براساس اعزام می‌شوند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ثبت‌نام صورت گرفته برای حج تمتع در استان خاطرنشان کرد: همایش میدانی حج تمتع اول مهر سال جاری در زنجان برگزار می‌شود.
مدیرحج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه پروازهای حجاج به صورت مستقیم از زنجان صورت نمی‌گیرد، بیان داشت: در سال جاری یک هزار و 561 نفر با همه عوامل و مدیران کاروان‌ها به حج تمتع مشرف می‌شوند.
وی یادآور شد: در سال جاری تعداد حجاج زنجانی یک هزار و 461 نفر در قالب 9 کاروان است که پنج کاروان مدینه قبل و چهار کاروان مدینه بعد به حج تمتع اعزام می‌شوند.
فیضی با اشاره به معنویت حج تصریح کرد: از زائران تقاضا می‌شود از این فضا در راستای خود سازی و استفاده بهینه برای ارتقای معنوی خود استفاده کنند.
وی از فعالیت آژانس‌های زیر نظر حج و زیارت استان نیز طبق روال سال‌های گذشته خبر داد و گفت: این آژانس‌ها برای عتبات عالیات ثبت‌نام‌ها را انجام داده و در این راستا فعالیت می‌کنند.
مدیرحج و زیارت استان زنجان از تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از فعالیت آژانس‌های غیر مجاز نیز خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر فعالیت این آژانس‌ها کمتر شده  که ضروری است در این راستا گام‌های بلندی برداشته شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول