اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

نقطه شروع تحولات جهانی آموزش و تربیت اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: نقطه آغازین و شروع تحولات عصر معاصر در بسیاری از کشورهای اسلامی و آزادیخواه تکیه بر آموزش و تربیت متکی بر آموزه‌های اسلامی است.

نقطه شروع تحولات جهانی آموزش و تربیت اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جواد صبور عصر امروز در همایش بزرگ معلمان اردبیل با وزیر آموزش و پرورش در سالن ولایت اظهار داشت: مجلس با همراهی دولت در مسیر ارتقا و تحول‌آفرینی نظام آموزش و پرورش گام برمی‌دارد چرا که ما معتقدیم فرزندان آینده این دیار باید شایسته و مطلوب تربیت یابند.
وی تصریح کرد:‌ ما افتخار می‌کنیم که وزیری از دل مجلس و از جنس خود معلمان در رأس کار و مسئولیت است و با تمام توان تلاش می‌کند تا در خدمتگزاری به این قشر عظیم موفق عمل کرده تا جامعه فرهنگی بتواند به شایسته‌ترین و ارزنده‌ترین جایگاه دست یابد.
صبور جایگاه استان اردبیل را در نظام آموزش و پرورش جایگاهی رفیع، متکی بر فرهنگ اسلام ناب محمدی معرفی کرد و افزود: این استان همیشه مرکز نشر فرهنگ علوی و شیعی بوده و توانسته است در تاریخ ایران نیز تأثیرگذاری خود را همچون دوران معاصر ایفا کند.
این مقام مسئول از دوره صفویه به عنوان جمهوری اسلامی اول یاد کرد و ادامه داد: برای دومین بار مردم ایران نظام متکی بر مردم‌سالاری دینی را تجربه می‌کنند که به یقین هدایت و رهبری علما و برجستگان جامعه و ولی امر مسلمین می‌تواند این نظام را برای همیشه و تا قیام امام عصر (عج) پا برجا نگه دارد.
وی به تحولات دنیا و مرکزیت جمهوری اسلامی ایران به عنوان ام‌القری جهان اسلام در هدایت و راهنمایی امت‌های آزادیخواه دنیا اشاره کرد و گفت:‌ این انقلاب امروز در عرصه‌های مختلف جهانی و بین‌المللی نقش‌آفرینی می‌کند و بسیاری از امت‌های اسلامی نیز چشم امید به این نظام دوخته‌اند.
به گزارش فارس، نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی افزود: کشور ما ایران بعد از سپری کردن بحران‌ها و فتنه‌انگیزی‌های مختلف دشمن امروز در عرصه تحولات دنیا سرآمد دیگر ملت‌ها است و به یقین بیداری امت‌های اسلامی امروز نقطه سرافکندگی دشمنان و عزت امت‌های اسلامی است.
وی در ادامه سخنان خود نقش فرهنگیان را در این الگودهی مناسب و شایسته توصیف کرد و اظهار داشت: معلمان ما می‌توانند یکی از تأثیرگذارترین اقشار جامعه در هدایتگری امت اسلامی باشند چرا که در کانون تربیت شایسته معلم مدار اصلی است.
صبور در پایان سخنان خود اضافه کرد: مجلس خود را همراه و ملازم دولت می‌داند و تمام سعی خود را به کار گرفته تا در پویایی نظام آموزش و پرورش و اعتلای آن فرهنگیان و نظام آموزش و پرورش را همراهی کند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول