اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نورالهی:

روحیه‌ شهادت‌طلبی عامل شکست دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین (ع) گفت: روحیه‌ جهادگری و شهادت‌طلبی عامل شکست دشمن است.

روحیه‌ شهادت‌طلبی عامل شکست دشمن است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، الله‌نور نورالهی ظهر امروز در نخستین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران امیرالمومنین (ع) اظهار داشت: این دو شاخصه در کنار وحدت مردم و رهبری عامل عقب‌نشینی و وحشت دشمنان در همه دوران‌ها است.
وی ادامه داد: باید در این شرایط نیز مردم با حفظ اتحاد و همدلی خود و تبعیت از رهبری انقلاب در برابر دشمنان همانند گذشته بیاستند.
این فرمانده نظامی اضافه کرد: مردم سرزمین دلاورپرور ایران اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که در برابر توطئه‌های دشمنان همواره می‌ایستند.
نورالهی تصریح کرد: مردم مرزدار استان ایلام نیز در طول هشت سال دفاع مقدس جانانه در برابر زیاده گویی‌های دشمنان مقاومت کردند.
فرمانده سپاه پاسداران امیرالمومنین (ع) استان ایلام نیز در این یادواره اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.
سردار سیدصادق کاکی اظهار داشت: باید مسئولان فرهنگی در اجرا و تدوین برنامه‌ها دقت ویژه داشته باشند و ترویج فرهنگ شهادت را فراموش نکنند. 
در این یادواره جمعی از مردم، خانواده‌های معظم شاهد، ایثارگران، بسیجیان و فرماندهان سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام شرکت داشتند.
اجرای ویژه برنامه‌ها از جمله شعر، خاطره‌گویی، سخنرانی، دیکلمه، نمایش فیلم، نوحه‌سرایی و سینه‌زنی و ... از جمله برنامه‌های اجرا شده در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و 45 شهید گرانقدر آماد و پشتیبانی سپاه پاسداران بود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول