اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

پیش‌بینی امام راحل در مورد محو رژیم صهیونیستی در حال محقق شدن است

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان با اشاره به تحولات اخیر در کشور مصر و تسخیر سفارتخانه رژیم صهیونیستی گفت: پیش‌بینی امام راحل در مورد محو رژیم صهیونیستی در حال محقق شدن است.

پیش‌بینی امام راحل در مورد محو رژیم صهیونیستی در حال محقق شدن است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در نشست بررسی ابعاد مختلف تحولات منطقه با اشاره به کارشکنی‌های استکبار جهانی اظهار داشت: مهار کشورهای انقلابی از دست استکبار جهانی خارج شده است و ملت‌ها در این کشورها تصمیم‌گیر مسائل خود شده‌اند.
وی با اشاره به تحولات اخیر در کشور مصر و تسخیر سفارتخانه رژیم صهیونیستی یادآور شد: آنچه در مورد مصر اتفاق افتاد قابل انتظار بود، به دلیل اینکه مصر ملت نجیبی است و در خط مقدم جبهه با اسرائیل به سر می‌برد.
امام جمعه نهبندان وضعیت کشور مصر را شبیه قبل از انقلاب ایران ترسیم کرد و گفت: مردم انقلابی مصر از ابتدا با قرارداد کمپ دیوید مخالف بودند.
خزاعی تاکید کرد: در طول حاکمیت نظام دیکتاتوری مبارک حرکت‌هایی بر ضد استکبار جهانی داشتند اما به سرانجام نرسیده بود.
وی ادامه داد: پس از انقلاب به دلیل ایجاد یک فضای باز سیاسی در مصر ملت مصر می‌خواهند این پیام را بدهند که دوران تحمیل سیاست‌های استکبار جهانی در منطقه به سر آمده است و دوران اینکه رژیم اشغالگر قدس شعار از نیل تا فرات را بدهد و به کشورهای منطقه تحکم کند به سر آمده است.
امام جمعه نهبندان گفت: دوران جدیدی در حال شکل‌گیری است که نتیجه‌اش محور رژیم اشغالگر قدس است و امام راحل(ره) پیش‌بینی کردند و فرمودند که رژیم صهیونیستی باید از روی زمین محو شود که این وقایع اخیر نشانه‌هایی از تحقق فرمایش امام راحل (ره) است.
خزاعی در زمینه وظایف مسئولین در قبال انقلاب‌های منطقه با اشاره به اینکه مسیر اصلی را مقام معظم رهبری بیان کرده‌اند، گفت: مسئولان نظام و سیاست خارجی از افکار عمومی مردم عقب نیفتند.
وی اضافه کرد: انتظار است اظهارات مسئولان سیاست خارجه نظام جمهوری اسلامی مبنی بر اسلام‌گرایی انقلاب‌های منطقه باشند و این جنبه را تقویت کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول