اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور ویژه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبر داد:

بررسی فعالیت‌های فرقه وهابیت در سمینار گردشگری دینی

خبرگزاری فارس: مشاور ویژه رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از بررسی و مطالعه علمی فرقه وهابیت از دیدگاه اندیشمندان و فقهای اسلامی در نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری و توسعه فرهنگ زیارت خبر داد.

بررسی فعالیت‌های فرقه وهابیت در سمینار گردشگری دینی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمود واعظی اظهار داشت: متاسفانه امروزه شاهد تخریب آثار باستانی و اسلامی بسیاری با عقاید غیراصولی و منحرف در کشورهای مختلف به ویژه عربستان سعودی هستیم.
مسئول بخش بین‌الملل سمینار بین‌المللی گردشگری دینی و توسعه فرهنگ زیارت گفت: از دست‌دادن این آثار تاریخی و هویتی کشورهای اسلامی برای هیچ مسلمان، اندیشمند و فرهیخته‌ای قابل قبول نیست.
وی عنوان کرد: اساس تخریب این آثار از اندیشه‌های نادرست و غیراصولی برخی از فرقه‌های مسلمان شکل گرفته و این موضوع در این همایش به طور کامل و تخصصی بررسی و پاسخ قانع‌کننده و روشنی در این باره ارائه می‌شود.
نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری دینی و توسعه فرهنگ زیارت با همکاری آستان‌قدس رضوی و مجمع جهانی اهل البیت(ع) و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی همزمان با دهه کرامت رضوی در مشهد برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول