اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن شهرری:

داوران باتجربه برای راه‌آهن قضاوت کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن شهرری از کمیته داوران فدراسیون فوتبال خواست برای قضاوت دیدارهای این تیم از داوران باتجربه نیز استفاده کند.

داوران باتجربه برای راه‌آهن قضاوت کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی راه‌آهن شهرری، محمد جعفری‌نژاد گفت: مخالف حضور داوران جوان در مسابقات لیگ برتر نیستیم و از این موضوع استقبال می‌کنیم که آنها نیز در لیگ برتر خود را نشان دهند، کسب تجربه کنند و برای آینده داوری مفید باشند اما در عین حال امیدواریم برای قضاوت دیدارهای راه‌آهن داورانی باتجربه انتخاب شوند.
سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن شهرری افزود: در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر سعید مظفری‌زاده و احمد صالحی برای تیم راه‌آهن سوت زدند اما طی سه هفته گذشته و در سه دیدار مقابل نفت تهران، مس سرچشمه و شهرداری تبریز از داورانی برای قضاوت دیدار راه‌آهن استفاده شد که تجربه آنچنانی نداشتند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا آنجائیکه کسب اطلاع کرده‌ایم داور دیدار نفت تهران راه‌آهن شهرری برای نخستین بار بوده که در لیگ برتر قضاوت کرده است، داور دیدار راه‌آهن مس سرچشمه برای دومین یا سومین بار در لیگ برتر قضاوت کرده و داور مسابقه شهرداری تبریز راه‌آهن تجربه قضاوتش در لیگ برتر بازمی‌گردد به فصل گذشته که دو یا سه بازی را سوت زده است.
سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن شهرری افزود: بنابراین داور سه بازی راه‌آهن مجموعا تجربه قضاوت‌شان در لیگ برتر به بیش از شش بازی تجاوز نمی‌کند که امیدوارم این روند در هفته‌های آینده اصلاح شود و اینطور نباشد که فقط داوران کم تجربه برای راه‌آهن سوت بزنند.
وی مشخصا در ارتباط با عملکرد فرشید افشار داور دیدار شهرداری تبریز راه‌آهن شهرری گفت: این داور انصافا در نیمه اول خوب قضاوت کرد اما در نیمه دوم از یکی، دو صحنه خطای پشت محوطه جریمه به سود راه‌آهن چشم‌پوشی کرد. مهم‌ترین صحنه‌ای که می‌توانم از آن یاد کنم به دقایق پایانی بازی بازمی‌گردد، زمانی که داور بدون توجه به موقعیت مهاجم ما در زمین شهرداری اعلام خطا کرد و یک شانس مسلم گلزنی را از راه‌آهن گرفت.
جعفری‌نژاد یادآور شد: در دقیقه 1+90 یکی از بازیکنان تیم شهرداری روی حسین پاشایی خطایی شدید کرد با این وجود توپ به علیرضا عباس‌فرد رسید اما او در موقعیت مسلم گلزنی متوقف شد چراکه داوری به جای آونتاژ دادن، اعلام خطا کرد و یک شانس مسلم گلزنی را از ما گرفت.
سرپرست تیم فوتبال راه‌آهن شهرری در پایان تصریح کرد: فیلم قضاوت داور در دیدار شهرداری تبریز راه‌آهن شهرری را به کمیته داوران ارسال می‌کنیم تا مسئولان این کمیته با بررسی فیلم مسابقه تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول