اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد

خبرگزاری فارس: بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی از صبح امروز در قم آغاز شد.

مسابقات سراسری قرآن کریم وزارت جهاد کشاورزی آغاز شد
حجت‌الاسلام علی اصغر صالح‌آبادی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: بیست و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم به مدت سه روز در اردوگاه فرهنگی یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه افراد راه یافته به مرحله کشوری قبلا در مسابقات استانی برگزیده شده‌اند، تصریح کرد: این مسابقات در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، حفظ چهل حدیث و مفاهیم قرآن کریم برگزار می‌شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قم با اشاره به اینکه 561 نفر به مرحله کشوری این مسابقات راه یافته‌اند، افزود: به سه نفر از برترین‌های هر رشته در رده کارمندان، همسران، فرزندان پسر و دختر جوایزی اهدا خواهد شد.
صالح آبادی با تاکید بر اینکه جایزه نفر اول رشته حفظ در رده کارمندان و همسران، کمک هزینه سفر به مکه مکرمه است، افزود: در بقیه رشته‌ها به ترتیب جایزه نفرات اول تا سوم 400، 300 و 200 هزار تومان خواهد بود.
وی با بیان اینکه این مسابقات در مدت سه روز برگزاری در صبح‌ها از ساعت10 تا نماز ظهر و بعد ازظهرها از ساعت14 تا 18 برگزار می‌شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی قم با اشاره به اینکه مراسم اختتامیه این مسابقات روز شنبه 26 شهریور ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: در این مراسم حجت‌الاسلام سید ذبیح‌الله شمس‌نیا معاون آموزش و عقیدتی وزارت جهاد کشاورزی گزارشی از عملکرد این بخش را خواهد داد و در ادامه برنامه حجت‌الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دکتر صدر السادات معاون وزیر جهاد کشاورزی سخنرانی خواهند کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول