اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قم عنوان کرد:

جدیت در اجرای هوشمند کردن مدارس ابتدایی قم

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قم بر پیگیری هر چه بیشتر در زمینه هوشمند کردن مدارس ابتدایی تاکید کرد.‌

جدیت در اجرای هوشمند کردن مدارس ابتدایی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجیده ملایی ظهر امروز در گردهمایی مدیران مقطع ابتدایی مدارس استان که در سالن سینما تربیت برگزار شد، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله آموزش و پرورش توجه به مسائل تربیتی و ارزش‌های دینی است که مدیران و معلمان باید در این زمینه ورود جدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه مدیر مدرسه باید در نحوه برخورد، پوشش لباس و رعایت معیارهای اسلامی الگو باشد، تصریح کرد: مدیر باید بر نظارت جدی بر اموردینی به ویژه نماز وحجاب و عفاف داشته باشد.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به اینکه فعالیت‌های تربیتی نباید جنبه ظاهری و گزارشی داشته باشد، افزود: در اکثر مدارس برنامه‌ها با رویکرد قرآنی اجرا می‌شود.
ملایی با تاکید بر اینکه مدیران باید در نحوه برخورد با معلمین، خانواده‌ها و دانش‌آموزان دقت فراوانی داشته باشند، خاطرنشان کرد: در حدیثی نقل شده است که بامردم طوری رفتار کن که دوست داری با تو همان گونه رفتار کنند.
وی با بیان اینکه مدیران مدارس ابتدایی ساعات آموزشی و تعطیلی پنجشنبه‌ها را سازماندهی کنند، اضافه کرد: مراسم آغازین سال تحصیلی باید با برنامه‌ریزی باشد و معلمان هم باید سعی کنند در مراسم‌های مختلف به ویژه نماز جماعت شرکت داشته باشند.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قم با اشاره به اینکه گردهمایی معلمین پایه اول ابتدایی در روز سه شنبه 29 شهریور ماه برگزار خواهد شد، عنوان کرد: به دلیل تغیر کتب درسی پایه اول ابتدایی تمام معلمین این پایه باید در درو‌ه آموزشی که در حال برگزاری است شرکت کنند و در صورتی که شرکت نکنند حق ورود به کلاس را نخواهند داشت.
ملایی با تاکید بر اینکه هوشمند کردن مدارس ادامه دارد، گفت: مدیران از کارهای بازاری و کلاسیک پرهیز کنند و برای معلمین آموزش‌های مخصوص برنامه ریزی کنند.
وی با بیان اینکه مدیران باید به آموزش‌های خانواده توجه جدی داشته باشند، اظهار داشت: مدیران ابتدایی از برگزاری برنامه‌های غیراسلامی پرهیز کرده و مجلات رشد را برای دانش‌آموزانی که توان مالی ندارند تهیه کنند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول