اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان مسکن و شهرسازی لرستان:

آماده بهره‌برداری از 8 هزار مسکن مهر هستیم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان لرستان گفت: 8 هزار و 600 واحد مسکونی طرح مسکن مهر در سطح شهرهای مختلف این استان تکمیل و آماده بهره‌برداری هستند.

آماده بهره‌برداری از 8 هزار مسکن مهر هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد شهرام ملکی عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: از مجموع 38 هزار و 500 واحد مسکن مهر سهمیه استان لرستان در سال‌های 89 و 90 طرح مسکن مهر تاکنون عملیات پی‌ریزی 33 هزار واحد و اسکلت بندی 29 هزار واحد انجام شده است.
وی افزود: عملیات احداث سقف 24 هزار واحد دیگر طرح مسکن مهر نیز در استان به اتمام رسیده است.
ملکی گفت: در مجموع از سال گذشته تاکنون سه هزار و 700 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح مسکن مهر در استان لرستان به متقاضیان پرداخت شده است.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان لرستان همچنین با اشاره به اینکه منابع مالی دولت محدود است، اظهار داشت: میانگین سهم لرستان از منابع ملی در سال گذشته یک هزار و 500 تا دو هزار میلیون ریال بوده و به همین دلیل اجرای تمام طرح‌های مطالعاتی در استان وجود نداشته است.
ملکی گفت: به رغم این سال گذشته ساماندهی مناطق محروم گل سفید و کوی علی‌آباد در خرم‌آباد آغاز و طرح تفضیلی ساماندهی مناطق فلک الدین و دره گرم غربی این شهر نیز تهیه شده که در صورت تخصیص اعتبار طرح ساماندهی این مناطق اجرایی می‌شود.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان لرستان گفت: سهمیه مسکن مهر در سال 89 و 90 در لرستان 35 هزار واحد بوده که تاکنون 38 هزار و 500 واحد یعنی سه هزار و 500 اضافه بر سهمیه عقد قرارداد بسته شده است.
ملکی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت نهم و دهم گفت: تمام این پروژه‌ها در دولت نهم و دهم در لرستان فعالیت آن‌ها شروع شده است.
رئیس سازمان مسکن و شهرسازی استان لرستان در ادامه از عملکرد سه بانک مسکن، تجارت و ملی در زمینه مسکن مهر لرستان تقدیر کرد.
ملکی یکی از برنامه‌های موفق دولت نهم و دهم را بحث مسکن مهر عنوان کرد و گفت: در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، سازمان‌ مسکن و شهرسازی متولی اجرای طرح‌های مسکن مهر هستند، و در این زمینه استان لرستان اقدامات خوبی در زمینه اجرا و تسریع در پیشرفت فیزیکی این طرح‌ها انجام داده است.
 انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول