اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نظام پزشکی زرند خبر داد:

احداث ساختمان نظام پزشکی در زرند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان زرند گفت: ساختمان نظام پزشکی با زیر‌بنای 375 مترمربع در دو طبقه و زمینی به مساحت 500 مترمربع در حال احداث است.

احداث ساختمان نظام پزشکی در زرند
به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، حسین دولت پیش از ظهر امروز در جمع پزشکان شهرستان زرند اظهار داشت: رعایت تعهدات اخلاقی این حرفه توسط پزشکان این جایگاه را ارتقا بخشیده است.
وی جامعه پزشکی را پر‌تلاش‌ترین و ارزشمندترین قشر جامعه برشمرد و با تأکید بر تکریم جایگاه این قشر زحمتکش بیان داشت: پزشکان تنه برومند نظام سلامت هستند و سازمان نظام پزشکی نیز به عنوان بزرگ‌ترین نظام صنفی در این حرفه با تدوین راهکارهای مناسب برای ارتقای نظام سلامت، کیفیت و استانداردسازی خدمات نظام سلامت و تبیین جایگاه پزشکان، رسالت خطیری بر عهده دارد.
دولت با اشاره به مسئولیت خطیر پزشکان در ارائه خدمات سلامت‌ افزود: داشتن دید سلامت‌نگر، صرف وقت برای بیماران‌، عالم و حکیم بودن، حفظ اسرار بیماران و به روز بودن از مهم‌ترین وظایف پزشکان است.
رئیس نظام پزشکی شهرستان زرند با ارائه گزارش عملکرد سال 89 بر اتمام ساختمان نظام پزشکی و کمک‌های مالی نظام پزشکی مرکز برای پایان عملیات ساختمان نظام پزشکی خبر داد و گفت: ساختمان نظام پزشکی با زیر‌بنای 375 مترمربع در دو طبقه و زمینی به مساحت 500 مترمربع در حال احداث است.
دولت تصریح کرد: طبقه اول این مجموعه در قالب سالن کنفرانس و سوئیت اسکان پزشکان با 70 درصد پیشرفت فیزیکی و هزینه 300 میلیون ریال در حال تکمیل است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 140 پزشک، دندانپزشک، داروساز و کارشناس دارای پروانه‌ در شهرستان زرند فعالیت دارند.
حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند نیز در جمع پزشکان با بیان اینکه خداوند برنامه بهداشت غذایی برای انسان ترسیم کرده است، گفت: خداوند سه امر طهارت، بهداشت و حلال بودن را برای غذای انسان در نظر گرفته است.  
وی افزود: اینکه گاهی مشاهده می‌کنیم، فردی کهنسال تا کنون به پزشک مراجعه نکرده به دلیل استفاده از غذاهای سالم و حلال است.
به گزارش فارس، در این مراسم از پزشکان نمونه شهرستان زرند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.
همچنین لوح تقدیر سکینه ابراهیمی به عنوان پزشک نمونه کشوری از سوی سازمان نظام پزشکی کشور اهدا شد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول