اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان خبر داد:

کسب مقام نخست تیم تنیس جوانان دختر اصفهان در مسابقات کشور

خبرگزاری فارس: مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: تیم جوانان دختر هیئت تنیس روی میز استان مقام نخست تیمی قهرمانی جوانان کشور را به دست آورد.

کسب مقام نخست تیم تنیس جوانان دختر اصفهان در مسابقات کشور
شیرین درخشنده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: تیم پنج نفره جوانان دختر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در رقابت‌های قهرمانی کشور که از تاریخ 20 تا 23 شهریور ماه در قزوین برگزار شد، گوی سبقت را از دیگر تیم‌ها ربود.
وی که مسئولیت آمار و اطلاعات هیئت تنیس روی میز استان اصفهان را نیز بر عهده دارد، اعضای تیم جوانان دختر هیئت تنیس روی میز استان اصفهان را نوشین میر علایی و ملیکا آخوندی برشمرد و افزود: مهشاد اسحاقی، فروزان فرزین نژاد و ناهید شیروانی (به عنوان مربی) در این رقابت‌ها شرکت کردند.
مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود به برگزاری دوره‌های مربیگری درجه سوم ویژه آقایان اشاره کرد و ادامه داد: این کلاس‌ها از تاریخ بیست و یکم تا بیست و پنجم شهریور ماه در چهارراه تختی اصفهان برگزار می‌شود.
وی همچنین با اشاره به برگزاری کلاس‌های داوری درجه سوم بانوان برای افراد بالای 17 سال که تاریخ آغاز آن بیست و هفتم تا سی‌ام شهریورماه است، اضافه کرد: برای شرکت در دوره‌های داوری تنیس روی میز هیئت استان اصفهان دست کم نیاز به مدرک دیپلم است.
 
*نتایج رقابت‌های قهرمانی کشور اعلام شد
درخشنده اظهار داشت: رقابت‌های تنیس روی میز سه روزه قهرمانی جوانان کشور که در  شهر قزوین برگزار شد نتایج خوبی را برای هیئت تنیس روی میز استان اصفهان به همراه داشت.
وی با بیان اینکه در مسابقات انفرادی تنیس روی میز قهرمانی جوانان کشور ملیکا آخوندی در مقام نخست قرار گرفت، تصریح کرد: نوشین میرعلایی و فروزان فرزین نژاد نیز به ترتیب در رتبه‌های دو و سوم مشترک جای گرفتند.
مربی هیئت تنیس روی میز استان اصفهان اشاره‌ای به رقابت‌های دوبل تنیس روی میز قهرمانی جوانان کشور کرد و اظهار داشت: ملیکا آخوندی و نوشین میرعلایی از اصفهان در جایگاه نخست این رقابت‌ها قرار گرفتند.
وی اضافه کرد: در مسابقات دوبل تنیس روی میز قهرمانی جوانان کشور فروزان فرزین‌نژاد از اصفهان و زهرا علوی از خوزستان نیز توانستند مقام دومی را از آن خود کنند.
درخشنده در مورد برگزاری رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور که قرار است در مهر ماه سال جاری انجام شود، افزود: در حال پی‌گیری مقدمات برگزاری رقابت‌ها هستیم و در نخستین فرصت اطلاعات لازم از طرف هیئت تنیس روی میز استان اصفهان منتشر می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول