اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آبان‌ماه امسال؛

بشرویه میزان همایش کویرنوردی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: برگزاری همایش کویرنوردان کشور در کویر بکر و جذاب بشرویه بهترین فرصت برای معرفی شهرستان در کشور است که آبان‌ماه برگزار شود.

بشرویه میزان همایش کویرنوردی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی کویرنوردی بشرویه اظهار داشت: کویرهای بکر و زیبای بشرویه فرصت مناسبی است تا با آن به معرفی ظرفیت‌های گردشگری بشرویه و خراسان جنوبی بپردازیم.
وی با اشاره به اینکه برگزاری همایش ملی کویرنوردی در بشرویه به شناخت بیشتر مردم کشور از این شهر تاریخی و استان خراسان جنوبی منجر می‌شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا نتیجه برگزاری این همایش به رونق گردشگری شهرستان منجر شود.
فرماندار بشرویه با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی و دقیق‌تر برگزاری چنین همایش‌هایی ادامه داد: برای مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان لازم است تا برنامه ریزی‌های لازم را برای برگزاری بدون نقص و ایده‌آل ششمین همایش ملی کویرنوردی انجام دهند تا این شهرستان به خوبی بتواند میزبانی این همایش ملی را عهده‌دار شود.
شهردار بشرویه نیز در مورد این همایش ملی اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و جاذبه‌های طبیعی منطقه می‌تواند در رشد و توسعه بشرویه نقش موثری ایفا کند.
حسن سلیمی از بافت تاریخی و کویر بکر و زیبا به عنوان جاذبه‌های گردشگری و طبیعی قابل توجه بشرویه یاد کرد و گفت: با برجسته‌سازی و توجه لازم به این ظرفیت‌ها می‌توان بشرویه را به شهری که مقصد گردشگران باشد، تبدیل کرد.
وی ادامه داد: برگزاری منظم و خوب همایش کویرنوردی شهرستان در طول سال‌های گذشته سبب شده است طیف گسترده‌ای از ورزشکاران و علاقمندان به کویر در این ایام از سال منتظر این فرصت و حضور مجدد در بشرویه باشند و به عنوان سفیر شهرستان معرفی‌کننده آن به دیگر ورزشکاران و هموطنان باشند.
شهردار بشرویه گفت: با تلاش برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم و استفاده از ظرفیت‌های بومی، می‌توان از همایش‌هایی مانند کویرنوردی در راستای توسعه و رونق اقتصادی بشرویه نیز بهره برد که این مسئله باید مورد توجه مسئولان و مردم میهمان‌نواز بشرویه قرار بگیرد.ششمین همایش کویرنوردی ملی بشرویه آبانماه سال جاری در کویر ریگ بشرویه برگزار می‌شود.
انتهای پیام
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول