اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

ارتش با تمام توان از مرزهای کشور محافظت میکند

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش با تاسی از ولایت فقیه و در راستای اهداف نظام نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد تا از مرزهای کشور محافظت شود.

ارتش با تمام توان از مرزهای کشور محافظت میکند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در مراسم اختتامیه همایش چهار روزه کارکنان نمونه و خانواده‌های ارتش مستقر در مازندران اظهار داشت: ارتش با چنان درخشندگی در مقابل بیگانگان ایستادگی می‌کند که در تاریخ انقلاب اسلامی ایران بی‌نظیر بود.
وی به سابقه ایستادگی ارتش در طی دوره انقلاب اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: ارتش با تاسی از ولایت فقیه و در راستای اهداف نظام نهایت تلاش خود را انجام می‌دهد.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعلام ولایت‌پذیری و تبعیت از ولایت در ارتش خاطرنشان کرد: خداوند را باید شکر کنیم که سایه ولایت فقیه بر کشور ما حاکم است و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.
این مسئول با اعلام اینکه انقلاب اسلامی ایران پیروزی‌های خود در عرصه‌های مختلف بین المللی را مرهون هدایت و راهبردهای ولایت فقیه می‌‌داند، تاکید کرد: ولایت فقیه هدیه بزرگ الهی است که نصیب ملت ایران شد و باید در همه احوال قدردان نعمت ولایت مطلقه فقیه باشیم.
حیدری با بیان اینکه سعادت و عافیت به‌خیری ما تنها در سایه ولایت فقیه امکان‌پذیر است، ادامه داد: فرهنگ پذیرش از ولایت فقیه باید در کشور نهادینه و ترویج شود.
وی متذکر شد: پدران و مادران ما با تبعیت از ولایت فقیه توانستند انقلاب اسلامی را به ما بسپارند و در راه اهداف ولایت فقیه حاضر به نثار جان خود در جبهه‌های مختلف نظام شدند.
این مسئول خطاب به همسران نخبگان ارتش در جمع حاضر ابراز داشت: شوهران و فرزندان شما جزء نخبگان کشور و ارتش هستند و رسالت سنگینی نیز در تربیت فرزندان بر عهده شما است.
حیدری خطاب به خانواده‌های ارتش تاکید کرد: باید فرزندان خود را به فرهنگ ولایی ولایت‌پذیری آشنا کنید.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به جنگ نرمی که دشمن علیه جوانان و کشور ما در حال برنامه‌ریزی است اشاره کرد و اذعان داشت: دشمن با استفاده از ابزار اینترنت و سایت‌های مخرب در حال برنامه‌ریزی برای به انزوا کشیدن جوانان ما است و نیاز است که هوشیاری ما در این زمینه بیشتر باشد.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول