اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار همدان خبر داد:

حفر و تجهیز 5 حلقه چاه در روستاهای ملایر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان از حفر و تجهیز پنج حلقه چاه در روستاهای شهرستان ملایر خبر داد.

حفر و تجهیز 5 حلقه چاه در روستاهای ملایر
مهدی ساکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حفر پنج حلقه چاه در روستاهای شهرستان ملایر اظهار داشت: این چاه‌ها در روستاهای آورزمان، امامزاده خاتون، پاتپه، پریان و دره میانه علیا از توابع شهرستان ملایر حفر شده است.
وی گفت: اجرای خط انتقال و خط برق در روستای امامزاده خاتون، احداث مخزن 100 متر مکعبی  و اجرای خط پمپاژ، ایجاد شبکه و خط برق در روستای پاتپه، اجرای خط برق و خط پمپاژ در روستای پریان و اجرای خط برق، خط پمپاژ و خط انتقال در روستای دره میانه علیا از دیگر اقدامات صورت گرفته برای رفع مشکل کمبود آب شرب اهالی این روستاهاست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان ادامه داد: با بهره‌برداری از این پروژه ها 551 خانوار روستای آورزمان، 71 خانوار روستای امامزاده خاتون، 37 خانوار روستای پاتپه، 37 خانوار روستای پریان و 99 خانوار دره میانه علیا از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار می‌شوند.
وی اظهار داشت: شهرستان ملایر مشتمل بر 207 روستا است که از این تعداد 127 روستای پرجمعیت آن با 80 درصد جمعیت روستایی این شهرستان زیر پوشش امور آبفار شهرستان ملایر قرار دارند.
ساکی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اتمام عملیات آبرسانی به روستاهای فسیجان و حصار قره باغی از توابع شهرستان بهار گفت: برای آبرسانی به این روستاها، اعتباری بالغ بر 1000 میلیون ریال هزینه شده است.
وی در تشریح این خبر عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای فسیجان را شامل بهسازی سه دهانه چشمه، 300 متر کول‌گذاری و همچنین اجرای دو کیلومتر خط انتقال برشمرد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان همدان تأکید کرد: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای حصار قره باغی نیز مشتمل بر بهسازی سه دهانه چشمه، 350 متر کول‌گذاری و همچنین اجرای دو کیلومتر خط انتقال کرد.
وی با اشاره به تجهیز و راه اندازی یک واحد آزمایشگاه شیمیایی، فیزیکی و میکروبی در هفته دولت اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی تجهیز و راه‌اندازی این آزمایشگاه از اقدامات مهم این امور برای رسیدن به هدف خدمت رسانی مطلوبتر به روستاییان این شهرستان است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول