اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

ثبات انقلاب منوط به نهادینه شدن فرهنگ بسیجی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: ثبات انقلاب منوط به نهادینه شدن فرهنگ بسیجی است و همه ادارات در این زمینه وظیفه دارند.

ثبات انقلاب منوط به نهادینه شدن فرهنگ بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان صبح امروز در برنامه تودیع و معارفه فرمانده بسیج ادارات آذربایجان شرقی بر تداوم ایفای وظیفه توسط بسیجیان در سطوح مختلف تاکید کرد و گفت: در بسیج موضوعی به نام بازنشستگی وجود ندارد و بسیجیان میثاقی ابدی با مراد خود بسته‌اند. 
 
*کادر سازی برای انقلاب یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های کنونی بسیج است
وی تاکید کرد: بسیج ماموریت‌های مختلفی را بر حسب نیاز کشور بر عهده دارد و امروز کادر سازی برای انقلاب یکی از مهم‌ترین ماموریت‌های کنونی بسیج است که به ثبات انقلاب منجر می‌شود. 
‌فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها و ادارات باید در زمینه تربیت کادر برای انقلاب نقش ایفا کنند و همه در این راستا موظف به نقش‌آفرینی هستند.
وی افزود: تفکر بسیج و ارزش‌های بسیج باید به همه دستگاه‌ها حاکم باشند که در این میان حوزه‌های علمیه تا ادارات مختلف دارای وظیفه هستند.
پورجمشیدیان گفت: اگر خواهان تداوم فکر و ارزش‌های شهدا در جامعه هستیم باید به موضوع کادر سازی توجه کنیم تا بتوانیم اشخاصی همانند باکری‌ها و رجایی‌ها در جامعه حضور جدی داشته باشند.
وی ادامه داد: تلاش برای بسیجی کردن تمام جامعه و توسعه روحیه بسیجی در جامعه یک ماموریت مهم برای بسیجیان است و اگر همه به ایفای نقش خود بپردازند در رسالت خود موفق خواهیم بود.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: نهادینه کردن تفکر بسیجی تنها منحصر به سپاه و بسیجیان نیست بلکه همه باید در بخش‌های مختلف به این نقش خود عمل کنند.
پورجمشیدیان تاکید کرد: اگر به نهادینه کردن فرهنگ بسیجی همت نگذاریم شاهد فراموش شدن ارزش‌های انقلابی در نزد نسل آینده خواهیم بود.
وی نقش بسیج ادارات را در جلب رضایت مردمی موثر دانست و گفت: کارمندان ادارات در جلب رضایت مردم و محکم کردن پایگاه مردمی نظام نقش محوری دارند و در این میان بسیجیان کارمند رسالتی مهم بر عهده دارند.
پورجمشیدیان خواستار حضور جدی‌تر بسیجیان در عرصه دفاع از ارزش‌ها شد و تاکید کرد: این مهم با ارتقای معنوی خود بسیجیان حاصل می‌شود.
در ادامه این مراسم رضا رضوانی به عنوان فرمانده بسیج کارگری و کارمندی سپاه عاشورا معرفی شده و از تلاش‌های قنبر بابایی تجلیل شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول