اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرداری مقصر عدم بهره‌برداری BRT اصفهان است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پس از دو روز از تعهدات شهرداری نسبت به راه‌اندازی خطوط اتوبوس‌های تند‌رو در اصفهان، این خطوط افتتاح نشد و این موضوع باز هم با تأخیر شهرداری مواجه شده است.

شهرداری مقصر عدم بهره‌برداری BRT اصفهان است
ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به تأخیر شهرداری در افتتاح پروژه خطوط BRT در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر بار دیگر این پروژه در اصفهان با تأخیر شهرداری مواجه شده است و متولیان اجرای این پروژه باید به تعهدات خود نسبت به این موضوع عمل کنند.
وی به ضرورت اجرایی شدن این پروژه در اصفهان اشاره کرد و افزود: بر اساس تعهدات نخستین شهرداری BRT  باید در ابتدای شهریور ماه جاری به بهره‌برداری می‌رسید و اجرایی شدن آن نیز از مهم‌ترین خواسته‌های شورای اسلامی شهر اصفهان محسوب می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر دو روز از تعهدات دوباره شهرداری نسبت به افتتاح این خطوط می‌گذرد، تصریح کرد: بر اساس تعهدات دوباره شهرداری افتتاح خطوط BRT باید در 20 شهریور ماه جاری در اصفهان صورت می‌گرفت، اما شهرداری باز هم نسبت به این موضوع تأخیر دارد.
وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر تذکرات لازم را در این زمینه به شهرداری داده است، اضافه کرد: این موضوع از درخواست‌های شورا است و مسئولان شهرداری باید در راستای اجرای سریع‌تر این پروژه تلاش کنند و تعهدات خود را در این زمینه انجام بدهند.
قربانی با اشاره به مشکلات شهرداری در این زمینه تاکید کرد: مشکلات موجود در این زمینه و مربوط به احداث ایستگاه‌ها، جدا‌کننده‌ها و مشکلات اجرایی پیمانکاران در این زمینه سبب تأخیر شهرداری در راستای راه‌اندازی این پروژه شده است.
وی به ضرورت راه‌اندازی BRT در ابتدای سال تحصیلی جدید اشاره کرد و ادامه داد: مسئولان شهرداری باید با برنامه‌ریزی مناسب مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنند و این پروژه باید تا ابتدای مهر ماه جاری و آغاز سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری برسد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان بیان داشت: در حال حاضر راه‌اندازی این خطوط در اصفهان باز هم با تأخیر شهرداری مواجه شده و عدم بهره‌برداری خطوط در BRT اصفهان مربوط به شهرداری است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول