اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

استیل آذین زمینه شادی مردم را فراهم کند

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: تیم فوتبال استیل آذین سمنان باید زمینه شادی مردم را فراهم کند.

استیل آذین زمینه شادی مردم را فراهم کند
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی صبح امروز در مراسم معارفه و جشن رونمایی از پیراهن تیم استیل آذین سمنان که در سالن تئاتر شهر سمنان برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه خدمتگزاران مردم فراهم کردن شادی آنهاست.
وی بیان کرد: بارها در شورای فرهنگی استان سمنان متذکر شده‌ام که فراهم کردن زمینه‌های شادی و نشاط در جامعه مردم یکی از وظایف خدمتگزاران مردم در نظام اسلامی است.
رهی تصریح کرد: برای ایجاد شور، نشاط و امید به آینده در دل‌های مردم کارهای بسیاری می‌توان انجام داد.
استاندار سمنان گفت: در دنیای امروز ورزش یکی از زمینه‌های موثر در فراهم کردن شادی مردم است چرا که مردم از ورزش انرژی مضاعف و سازنده‌ای برای بهتر زندگی کردن کسب می‌کنند.
رهی عنوان کرد: ورزش یکی از لوازم مهم در زندگی سالم است و مسلمانان به خاطر داشتن اهداف والای اسلامی خود در بحث شادی‏آفرینی باید پیشتاز سایر مکاتب دنیا باشند.
وی اضافه کرد: شادی مردم و جامعه، شادی مسئولان نظام را در پی دارد و اگر خواهان برخورداری از حمایت‌های مردمی در تمام صحنه‌های اجتماعی و سیاسی هستیم باید زمینه‏های شاد زیستن را برای آنها فراهم کنیم.
استاندار سمنان گفت: اگر فعالیت‌های مسئولان سبب ایجاد نشاط در مردم شود، این مایه افتخار و سربلندی است.
رهی افزود: روحانیت باید در جامعه سعی کند در کنار اینکه با ذکر مصیبت‌ها مظلومیت ائمه اطهار (ع) را به مردم یادآوری می‌کند، در جشن‌های خود برای شادی مردم نیز تلاش بسیار داشته باشد.
وی تصریح کرد: به همین سبب تصمیم داریم تا در پیشبرد اهداف تیم استیل آذین سمنان هرچه در توان داریم به کار گیریم زیرا مسئولان هر چه دارند از مردم است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول