اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل استیل آذین :

هدف استیل آذین صعود به لیگ برتر است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه استیل آذین سمنان گفت: صعود به لیگ برتر تنها جزو اهداف کوتاه مدت این باشگاه است و تیم اهداف بالاتری را دنبال می‌کند.

هدف استیل آذین صعود به لیگ برتر است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سعید آذری صبح امروز در مراسم معارفه و جشن رونمایی از پیراهن تیم استیل آذین که در سالن تئاتر شهر سمنان برگزار شد، اظهار داشت: در نخستین گام برای صعود به مسابقات لیگ برتر سعی کرده‌ایم شایسته‌ترین کادر فنی در رشته فوتبال را در این تیم دور هم جمع کنیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر کادر فنی تیم استیل آذین سمنان متشکل از افرادی است که علاوه بر تجربه‌های بسیار زیاد به مسائل روز دنیای فوتبال وقوف کامل دارند.
مدیرعامل باشگاه استیل آذین سمنان گفت: تشکیل تیم‌های پایه در سراسر استان سمنان از اهداف میان مدت در نظر گرفته شده برای این تیم در سه سال آینده است.
آذری افزود: تصمیم داریم تا با تشکیل تیم‌های مختلف، بسیاری از جوانان استان سمنان را که هم‏اکنون در تیم‌های لیگ دسته اول فعالیت دارند، به جایگاه اصلی خود یعنی تیم استیل آذین استان خودشان برگردانیم.
وی تصریح کرد: تبدیل باشگاه استیل آذین به یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای در سطح کشور هدف اصلی باشگاه بوده که برای دراز مدت پیش بینی شده است.
مدیرعامل باشگاه استیل آذین سمنان گفت: برای دستیابی به این هدف والا نیاز به حمایت بی‏دریغ و خالصانه مادی و معنوی مردم و مسئولان استان سمنان داریم.
آذری افزود: استان سمنان ظرفیت‏های بسیار خوب و فراوانی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد.
وی تصریح کرد: در مدت زمانی که از استقرار تیم استیل آذین در استان سمنان تاکنون گذشته است، مسئولان استانی به ویژه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تلاش زیادی برای فراهم کردن بسترهای مناسب برای فعالیت‌های این تیم داشته‌اند.
مدیر عامل باشگاه استیل آذین سمنان گفت: تیم استیل آذین برای مسابقات لیگ برتر کشور در دو ماه گذشته تمرینات سختی در اردوهای آمادگی پشت سر گذاشته است.
آذری افزود: فوتبال قدرت جادویی عصر معاصر است و سبب شده تا مردم در سراسر دنیا با هر نژاد و آیینی دوستانه برای اجرای مسابقات دور هم جمع شوند.
وی تصریح کرد: گام نخست در راستای موفقیت و شکوفایی تیم استیل آذین توسط مالک باشگاه با صرف هزینه 43 میلیارد تومانی در پنج سال گذشته برداشته شده است.
مدیرعامل باشگاه استیل آذین سمنان گفت: اعتقاد داریم گام‌های بعدی تنها با حمایت همه‏جانبه مردم و مسئولان استان سمنان محقق خواهد شد.
آذری افزود: شور و شعفی که در مراسم امروز در بین مردم سمنان وجود دارد، نشانگر آن است که تیم استیل آذین سمنان می‌تواند از نظر حمایت‌های مردمی و هواداری به جایگاهی برسد که آرزوی بسیاری از تیم‌های کشور است.
وی تصریح کرد: معتقدیم این حمایت‌های خالصانه مردم به سبب آن است که با تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان قبل از ورود این تیم به استان سمنان زمینه‌های ارتباط عاطفی را در بین مردم ایجاد کرده است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول