اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی جدید؛

دانشگاه آزاد قزوین بدون کنکور دانشجو میپذیرد

خبرگزاری فارس: دانشگاه آزاد واحد قزوین برای سال تحصیلی 91-90 بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

دانشگاه آزاد قزوین بدون کنکور دانشجو میپذیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد قزوین، دانشگاه آزاد قزوین برای سال تحصیلی 91-90 در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.
این گزارش می‌افزاید: اداره ثبت نام دانشگاه آزاد قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ افراد متقاضی برای ادامه تحصیل در این دانشگاه می‌توانند برای سال جدید تحصیلی در مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور ثبت نام کنند.
در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ افراد متقاضی می‌توانند بر اساس زمان بندی اعلام شده برای ثبت نام بدون آزمون در رشته‌های مورد نظر به این اداره مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در مقطع کاردانی پیوسته در روزهای 28، 29 و 30 شهریور ماه اقدام کنند.
این اطلاعیه افزوده است: ثبت نام در این دانشگاه به ترتیب در چهار رشته کامپیوتر (صبح 28 شهریور)، الکترونیک (بعد ازظهر 28 شهریور)، نقشه‌کشی معماری (صبح 29 شهریور) و رشته علمی کاربردی حسابداری (بعدازظهر 30 شهریور) انجام می‌شود.
این اطلاعیه تصریح کرد: همچنین علاقمندان برای ادامه تحصیل بدون آزمون در مقطع کاردانی ناپیوسته، باید در روزهای 29، 28 و 30 شهریور به ترتیب در پنج رشته کامپیوتر- نرم‌افزار(صبح 28 شهریور)، برق الکترونیک (بعد ازظهر 28 شهریور)، معماری (صبح 29 شهریور)، عمران- کارهای عمومی ساختمان (بعد ازظهر 29 شهریور) و رشته حسابداری (بعد ازظهر 30 شهریور) به اداره ثبت نام مراجعه کنند.
در پایان این اطلاعیه آمده است؛ داشتن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت برای ثبت نام آقایان از شرایط الزامی است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول