اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط‌ عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

تعامل رسانه‌های کشوری و استانی ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط ‌عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مطبوعات و روابط ‌عمومی‌ها در صورتی موفق خواهند بود که همواره در سطح کلان با اصحاب رسانه و اطلاع‌رسانی کشور تعامل و هم‌اندیشی سازنده داشته باشند.

تعامل رسانه‌های کشوری و استانی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمود رادمنش شامگاه سه‌شنبه در جمع اصحاب رسانه کهگیلویه و بویراحمد با تبریک راه‌اندازی دانشکده خبر به عموم اهالی رسانه و مطبوعات این استان اظهار داشت: سال‌ها بود که همه دست‌اندرکاران اطلاع‌رسانی در آرزوی فرا رسیدن چنین روزی بودند که اینکه زمان بهره‌گیری از آن فرا رسیده است.
مدیر روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: شکی نیست که اصحاب رسانه با گذراندن دوره‌های آکادمیک، در این حوزه موفق‌تر عمل خواهند کرد.
رادمنش کار اطلاع‌رسانی و فعالیت در عرصه رسانه را جز مشاغل سخت و طاقت‌فرسا دانست و عنوان کرد: فعالیت در این بخش تنها با انسان‌های عاشق به خدمت میسر خواهد شد و هر شخصی نمی‌تواند بدون عشق به کار خبری و تحمل سختی‌ها و نامهربانی‌های حاصله در این زمینه موفق باشد.
این فعال مطبوعاتی در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که خبرنگار حرفه‌ای و مشتاق پیشرفت، هرگز از آموختن و کسب علوم این حرفه گریزان نیست، عنوان کرد: استقبال از آموزش در میان خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی در استان خوب و امیدوار کننده بوده که باید چنین روحیه‌ای تا آخر حفظ شود.
رادمنش از نشست روز پنج‌شنبه شورای اطلاع‌رسانی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فعالان رسانه‌ای کشور برگزار می‌شود به عنوان یکی دیگر از گام‌های اساسی در راستای حرکت پویا در حوزه مطبوعات اشاره کرد و متذکر شد: چنین جلساتی همواره اثربخش بوده، چرا که تعامل سازنده رسانه‌های ملی و استانی تجربه‌‌زا است.
مدیر روابط‌ عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اذعان داشت: مطبوعات و روابط ‌عمومی‌ها در صورتی موفق خواهند بود که همواره در سطح کلان با اصحاب رسانه و اطلاع‌رسانی کشور تعامل و هم‌اندیشی سازنده داشته باشند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول